Home > Alimentatie si Nutritie > Alimente de care sa te feresti la micul dejun
Alimente de care sa te feresti la micul dejun

Alimente de care sa te feresti la micul dejun

Afla care sunt alimentele de care trebuie sa te feresti la micul dejun, citind urmatoarele randuri. Chiar daca micul dejun este considerat a fi cea mai importanta masa, nu inseamna ca ai voie sa mananci orice.

Descopera care sunt alimentele de care trebuie sa te feresti la micul dejun si in ce consta un mic dejun nesanatos. Afla ce este indicat sa eviti atunci cand iti prepari mica gustare de dimineata!

Cerealele dulci

Desi cerealele se afla adesea in lista noastra de cumparaturi pentru micul dejun, in cazul in care acestea nu sunt integrale, ele fac parte din acele alimente de care trebuie sa te feresti. Un continut ridicat de zahar nu iti va oferi mai multa energie, asa cum credeai, ci din contra, efectul va fi unul de scurta durata, iar apoi te vei simti mai obosita ca inainte. In plus, daca tii la silueta, este bine sa alegi cerealele integrale, deoarece acestea sunt bogate in fibre si te ajuta sa ai o digestie mai buna.

mic dejun nesanatos

Gogosile si produsele de patiserie

Multora dintre noi ne place sa incepem dimineata cu ceva dulce. Cu toate acestea, produsele deja ambalate cumparate din magazine sau patiserii sunt, adesea, adevarate bombe calorice, prin urmare, intra in categoria alimentelor de care trebuie sa te feresti la micul dejun. Alege, in schimb, sa mananci o felie de paine prajita cu unt si miere.

Sandvișurile

Intr-o continua fuga intre serviciu si familie sau facultate, tindem sa inlocuim masa de dimineata cu un sandviș cumparat din oras. Cu toate acestea, majoritatea acestor produse sunt puternic procesate si, in loc sa iti confere energia de care ai nevoie, nu vor face decat sa adauge E-uri in lista alimentelor de care trebuie sa te feresti la micul dejun. Prin urmare, daca esti adepta unui sandviș, prepara-ti-l chiar tu, acasa.

Sucurile din oras

Daca esti adepta unui mic dejun bazat pe lichide, precum sucurile de fructe sau smoothie-urile, trebuie sa ai mare grija de unde le procuri. In cazul in care alegi sa ti le cumperi din oras, exista mari sanse ca acestea sa contina un procent mare de grasime si conservanti. Asadar, si acestea intra in categoria alimentelor de care trebuie sa te feresti la micul dejun.

Totusi, iti poti prepara singura acasa un smoothie mult mai delicios si sanatos din fructe proaspete, fara aditivi.

Batoanele din comert

Stiu ca este mai simplu sa servesti un astfel de mic dejun, mai ales atunci cand esti tot timpul grabita. Totusi, trebuie sa ai in vedere faptul ca majoritatea acestor produse contin o cantitate foarte mare de zahar, insa nu contin suficiente proteine si fibre.

Briosele

Atractive prin aspect si, aparent, o alternativa minunata pentru masa de dimineata, briosele cumparate din comert sunt, in realitate, pline cu grasime si contin foarte mult zahar. Prin urmare, fac parte dintre acele alimente de care trebuie sa te feresti la micul dejun…

loading...