Home > Alimentatie si Nutritie > Ce trebuie sa mancam inainte sa mergem la sala
Ce trebuie sa mancam inainte sa mergem la sala

Ce trebuie sa mancam inainte sa mergem la sala

“Ce trebuie sa mancam inainte sa mergem la sala?” este o intrebare al carei raspuns ne poate ajuta sa ne eficientizam munca depusa, apoi, la antrenamente. Cu toate acestea, nu foarte multa lume respecta aceste reguli si, de aceea, multe femei frecventeaza sala fara a fi consumat nimic inainte; aceasta greseala iti poate ruina intreaga munca.

Descopera, asadar, ce trebuie sa mancam inainte sa mergem la sala si cum te pot ajuta alimentele pe care le consumi ca sa obtii rezultatele maxime. Citeste urmatoarele randuri si vezi care sunt secretele alimentatiei perfecte!

De ce sa mananci inainte de a face sport:

Pentru a afla ce trebuie sa mancam inainte sa mergem la sala, trebuie sa constientizam, in primul rand, ca este necesar sa facem acest lucru. Multe femei se impart intre job si sala, in speranta ca vor ajunge la silueta mult visata. Cu toate acestea, din cauza grabei si a lipsei de timp, uitam, adesea, sa mancam.

Astfel, o alimentatie adecvata inainte de a merge la sala joaca un rol foarte important in eficienta pe care o vei obtine in timpul efortului fizic depus. Prin urmare, daca vei merge la sala fara sa fi mancat nimic, iti vei chinui, practic, organsimul, deoarece acesta nu va dispune de energia necesara pentru antrenamente. Pe de alta parte, nu este bine nici sa mananci cu foarte putin timp inainte de a face sport, deoarece efortul poate avea efecte negative asupra digestiei.

Ce este indicat sa consumi:

Iata, prin urmare, ce trebuie sa mancam inainte sa mergem la sala! Dupa cum, probabil, te asteptai, lichidele se afla pe primul loc. Asadar, este necesar sa bei minimum un litru de apa cu aproximativ o ora inainte sa mergi la sala. Astfel, iti vei hidrata organismul, iar exercitiile pe care le executi ti se vor parea mai usoare.

De asemenea, in lista alimentelor pe care trebuie sa le mancam inainte sa mergem la sala sunt incluse, in cea mai mare parte, fructele. Acestea iti vor conferi energia necesara pentru a duce la capat programul de exercitii pe care il urmezi. Poti opta, asadar, pentru sucurile de fructe, smoothie-uri, ananas, mango sau banane si chiar pentru batoanele proteice pe baza de fructe uscate.

Si mai important este insa ca, inainte de a merge la sala, sa ai parte de o masa ceva mai consistenta, cu aproximativ doua ore inainte. Daca te intrebi ce ar putea sa includa o astfel de masa, iata cateva alimente pe care le poti alege fara probleme: iaurtul, salatele de cruditati, ouale, cateva felii de carne de pui, branza usoara, precum cea cottage, cereale etc.

De asemenea, daca efortul pe care il depui este mare, trebuie sa adaugi in masa ta si alimente care sa aiba carbohidratii necesari pentru a-l sustine. Astfel, o portie de paste integrale, de orez sau o salata cu seminte constituie alegeri excelente…

loading...