Home > Alimentatie si Nutritie > Sfaturi pentru un mic dejun sanatos pentru dieta
Sfaturi pentru un mic dejun sanatos pentru dieta

Sfaturi pentru un mic dejun sanatos pentru dieta

Masa principala a zilei

Indiferent daca esti sau nu la dieta, micul dejun ramane cea mai importanta masa a zilei. Nu trebuie sa ne limitam din a manca in aceasta parte a zilei. Fiind cea mai importanta masa, trebuie sa strangem o cantitate mare de calorii pentru a ne spori puterea de munca.

Nu trebuie sa neglijam niciun aliment, deoarece organismul nostru are nevoie de toate substantele nutritive pentru a functiona in mod corespunzator si la capacitate maxima. Un lucru bun pentru inceput ar fi sa scoatem din alimentatie zaharurile si grasimile nesanatoase si sa le inlocuim cu unele naturale.

mic dejun sanatos

Avocado

Am putea incerca sa eliminam untul si margarina si sa ne bucuram de sanatosul si gustosul avocado. Spre surprinderea tuturor, acesta are o textura fina ceea ce ii da posibilitate unei felii de avocado sa fie intinsa precum untul sau margarina.

Zaharul

Dupa ultimele descoperiri, zaharul alb este considerat un drog. Am putea sa il inlocuim cu miere sau cu zahar brun. Mierea este un indulcitor puternic cu un gust fin, care este benefic organismului nostru.

Painea alba

Painea alba este unul dintre cei mai mari dusmani ai organismului nostru. Pe langa faptul ca in compozitia ei nu se mai afla substante naturale, painea are o textura gumoasa si este plina de compusi care ingrasa. Cea mai buna este painea graham sau cea cu seminte. In general, in acest tip de paine se observa taratele. Se recomanda consumul acestei paini si reducerea totala a painii albe.

Recomandari:

• In caz ca doriti sa beti un pahar de lapte, ar trebui sa va asigurati ca este natural. In urma unor cercetari, oamenii de stiinta au descoperit ca 78% din laptele vandut in magazine nu contine lapte de vaca, ci doar substante care sa-l faca sa aiba gustul, textura si culoarea laptelui natural.

• In schimbul consumului de lapte, puteti incerca clasicul chefir sau o ceasca cu ceai, ori suc de fructe facut in casa.

• In schimbul cerealelor cu ciocolata sau a celor care pretind sa fie 100% naturale, puteti incerca un bol de tarate cu iaurt si cu niste gem facut in casa. Incercati sa cumparati majoritatea alimentelor si ceaiurilor din farmacii naturiste. Acestea nu au o cantitate mare de calorii si va mentin corpul sanatos…

• Pentru detoxifiere, puteti incerca ceaiul de menta sau clasica apa cu lamaie.

loading...