Home > Detoxifiere > Detoxifierea de zahar pentru 3 zile
Detoxifierea de zahar pentru 3 zile

Detoxifierea de zahar pentru 3 zile

Un adevăr nu prea dulce ne dezvăluie faptul că ne omorâm organismul consumând tone de zahăr, ascuns în alimentele pe care le mâncam în fiecare zi. Detoxifierea de zahăr are rolul de a rupe ciclul de zi cu zi al carbohidraţilor şi zahărului care ne intra în organism şi ne răpeşte sănătatea.

10 paşi pentru a începe o detoxifiere de zahăr

  1. Ia decizia de a începe o detoxifiere de zahar.
  2. Rămâi pe poziţii! Dacă te-ai hotărât să începi o detoxifiere de zahăr, trebuie să te pregăteşti atât psihologic, cât şi spiritual. Va trebui să rezisti tentaţiilor care te înconjoară.
  3. Zahărul se găseşte şi în bauturi. Zahărul din bauturi este şi mai daunător decât cel din mâncarea solidă, acestă se duce direct în ficat şi ţi-l va transforma într-o maşină de stocat grăsime.
  4. Ia energia din proteine. Înlocuieşte zahărul cu proteine şi consumă cât mai multe, în special la micul dejun. Se recomanda să iţi începi ziua cu un shake făcut din fructe de pădure, unt de migdale, seminţe de dovleac, seminţe de chia, nuci, banane, ulei de cocos, apă şi lapte. Fiecare masă trebuie să conţină nuci, seminţe ouă, peşte sau pui.
  5. Mănâncă câţi carbohidraţi vrei. Legumele sunt şi ele o formă de carbohidraţi, aşa că manâncă câte legume vrei, fereşte-te totuşi de cartofi, dovleci şi ridichii.
  6. Combate pofta de zahăr cu grasimi. Zahărul este cel care îti face kilogramele să apara, consumă grasimi naturale provenite din nuci, ulei de cocos, seminţe ulei de măsline, avocado şi omega 3.
  7. Fii pregătită pentru urgenţe. Ţine întotdeauna la tine nişte seminţe de dovleac, şuncă de curcan, unt de cocos sau coacăze, în cazul în care zahărul din sânge scade.
  8. Nu te stresa. Dacă vei începe să te stresezi, foame se va instaura; în acest caz, ia două guri de aer zdravene.
  9. Fără gluten. Să renunţi la gluten nu este uşor, dar după trei zile te vei obisnui.
  10. Dormi suficient. Dacă până acum zaharul era cel ce îţi dădea energie, în cazul unei detoxifieri de zahăr, somnul îti va fi cel mai bun prieten, aşa că dormi cel puţin opt ore pe noapte. Lipsa somnului îti va stârni pofta de dulce.

Detoxifierea de zahar

     De ce să începi o astfel de detoxifiere?

În primul rând, zahărul scade nivelul de oxid de azot, acestă menţine vasele de sânge deschise. Lipsa oxidului de azot poate duce la creşterea presiunii sângelui şi poate cauza boli de inimă.

Colesterolul ridicat din cauza zahărului îţi poate îngroşa arterele şi vasele de sânge. Ficatul se poate inflama şi poate ajunge chiar cirotic. Pe lânga toate acestea, zahărul creşte rezistenţa corpului la insulină şi aşa poate duce la diabet sau chiar obezitate.

Citeşte toate etichetele produselor

Zahărul este uneori ascuns în ingrediente cu nume pompoase, aşadar fereşte-te de fructoză, maltoză, surbitol, suc evaporat, sirop, xylotol, zaharuri ce se termină în “-ol” sau “-oză”.

Dacă papilele tale gustative râvnesc totuşi dupa puţin dulce, încearcă să le pacăleşti. Înlocuieşte zahărul cu mierea; aceasta, spre deosebire de zahăr, este foarte complexă.

Detoxifierea de zahar pentru trei zile:

Ziua 1

  • Micul dejun: omletă din trei ouă.
  • Gustare: nuci.
  • Prânz: piept de pui fiert, salată şi avocado.
  • Gustarea de după-amiază: ardei gras şi doua linguriţe de spanac cu hummus.
  • Cină: somon cu ciuperci si broccoli.

Ziua 2

  • Micul dejun: omletă din trei oua şi soté de spanac.
  • Gustare: nuci.
  • Prânz: salată de ton.
  • Gustarea de după-amiază: ardei gras şi hummus.
  • Cină: muşchi de porc, soté de legume şi salată de lăptuci cu avocado.

Ziua 3

  • Micul dejun: omletă din trei oua, soté de spanac şi creveţi.
  • Gustare: nuci.
  • Prânz: Burger de curcan cu salată şi soté de ciuperci.
  • Gustarea de după-amiază: ardei gras şi hummus.
  • Cină: cod la cuptor cu salată.

În decursul acestor trei zile este necesar să bei între opt şi zece pahare de apă şi ceai…

loading...