Home > Diete de evitat > Dieta cu lamaie
Dieta cu lamaie

Dieta cu lamaie

Dieta cu lamaie este din ce în ce mai folosită în rândul vedetelor, iniţial fiind folosită de către Beyonce, deoarece promite să te scape de kilogramele în plus într-un timp record. Regimul poate fi ţinut între 7 şi 10 zile.

Dieta cu lamaie

Ideea dietei cu lămâie este simpla: timp de 10 zile nu consumi altceva decăt lămâie şi ceaiuri laxative, aşa vei ajunge să pierzi suficiente kilograme. Dieta este mai mult un program de detoxifiere, deoarece lipsa mâncarulilor solide şi nesănătoase te scapă şi de toxinele din organism.

Cum să îţi prepari limonada:

  • O jumătate de lămâie;
  • Două linguriţe sirop de arţar;
  • Ardei roşu după gust;
  • Apă.

Supă de legume- reţetă

Această supă este detoxifiantă şi se recomandă în timpul unei diete cu lămâie.

  • Un morcov tăiat rondele;
  • O ţelină;
  • O jumătate de ceapă;
  • 4 ridichi;
  • O mână de mazăre;
  • Chimen dulce.

După ce ai tocat mărunt toate legumele, pune morcovii, ţelina şi ceapa la fiert, iar după 5 minute pune restul şi lasă-le la foc mic pentru 10- 15 minute.

Cum funcţionează dieta cu lamaie:

Datorită puţinelor calorii pe care le consumi, vei ajunge să pierzi multe kilograme, dar şi masă musculară, iar dacă nu ai grijă, s-ar putea să le pui la loc. Scopul acestei diete este de a da sistemului digestiv o pauză de 10 zile, aşadar nu trebuie să consumi alimente greu de digerat. Dieta cu lămâie nu se recomandă persoanelor care suferă de afecţiuni digestive, renale, biliare, ulcer sau hiperaciditate.

6 reguli de aur pentru dieta cu lămâie

Nutriţioniştii susţin că vei ajunge să pierzi pâna la 10 kilograme dacă respecţi 6 reguli de bază.

  • Cu o jumătate de oră înainte de micul dejun, bea un pahar cu apă caldă şi 3-4 linguri de lămâie, iar pe tot restul zilei trebuie să bei cel puţin 2 litri de apă.
  • Pentru a suplimenta aportul de vitamina C, consuma la fiecare masă salate, iar la gustare consumă câte un fruct.
  • Foloseşte sucul de lămâie pentru prepararea tuturor mâncărurilor.
  • Fără dulciuri, nu numai în timpul dietei, ci şi după. Dacă nu poţi trăi totuşi fără să ronţăi ceva, manâncă nuci, migdale, fructe coapte sau miere.
  • Specialiştii spun că produsele de tip fast food trebuie excluse din alimentaţia zilnică, deoarece acestea favorizează stocarea de grăsimi; în schimb, mănâncă  legume, pâine, orez, paste şi mâncare gătită în casă, şi citeşte etichetele produselor.
  • Stabileşte-ţi un program zilnic de masă, mănâncă la aceleaşi ore în fiecare zi, deoarece organismul tău se va obisnui aşa, iar după terminarea dietei kilogramele nu vor mai apărea.

Meniu de bază

Mic dejun: Cu o jumătate de oră înainte de micul dejun, bea un pahar de apă călduţă, deoarece apa rece băută pe stomacul gol va bloca abdomenul, provocându-vă gaze şi balonare. La micul dejun mănâncă un grapefruit cu o felie de pâine integrală şi bea cafea sau ceai la discreţie.

Prânz: Carne de pui, peşte, sau brânză şi legume fierte în apă sau aburi.

Cină: Cina va fi compusă din acelaşi meniu ca cel de la prânz.

După cină, bea un ceai din plante cu efect laxativ.

În timpul dietei nu folosi ulei, cereale sau zahăr pentru a asezona mâncarea; în schimb, poţi înlocui oţetul cu zeama de lămâie.

loading...