Home > Diete de evitat > Dieta cu salata
Dieta cu salata

Dieta cu salata

Dieta cu salata reprezintă o modalitate eficienta de regim, datorita faptului ca salata verde este un carbohidrat fibros. Dieta cu salata este una saraca in calorii, cu un continut ridicat de fibre, vitamine si minerale, si este o varianta utila in regimul de slabire. Carbohidratii proveniti din salata sunt extrem de diferiti fata de carbohidratii care conțin amidon. Alimentele care contin carbohidrati cu amidon, precum cartofi, orez si paine, au un continut caloric mult mai mare. Din moment ce ingredientul principal este salata cu un conținut caloric scazut, aceasta este dieta perfecta.

Efectele pozitive ale dietei cu salata

Un regim de alimentație echilibrat, care sa contina salata, poate duce la ameliorarea unor afectiuni precum:
•    constipatie;
•    dureri de cap;
•    anemii;
•    cresterea masei osoase si prevenirea osteoporozei, datorita continutului de vitamina K;
•    tulburarile de ordin sexual.

Vitaminele obținute in dieta cu salata:

Dieta cu salata poate fi benefica, deoarece contine o serie de vitamine care sunt necesare bunei functionari a organismului: fier, magneziu, potasiu, beta caroten, acid folic si vitamine.

Beneficiile dietei cu salata

Legumele cu frunze verzi sunt bogate in nutrienti, deoarece frunzele au posibilitatea de capturare si de conversie a energiei din plante. Salata verde mai contine vitamina A, vitamina K, calciu, fibre si fitonutrienti.

Legumele cu frunze sunt o alegere buna pentru o dieta sanatoasa, deoarece nu contin colesterol si sunt un mod natural de alimentatie cu un continut scazut de calorii si sodiu. Multe dintre beneficiile pentru sanatate pe care frunzele verzi le ofera provin din fitonutrienti, compusi unici care ofera protectie plantelor. Acesti compusi devin recunoscuti ca parte a unui regim alimentar care promoveaza sanatatea pe termen lung. Fitonutrientii pot actiona ca antioxidanti, care ajuta la prevenirea bolilor cronice, precum cancerul si bolile de inima.

Dezavantajele dietei cu salata

Dieta cu salata, spun unii specialisti, nu este o strategie inteligenta pentru pierderea în greutate. Este un plan de alimentatie saraca in calorii, asa ca acestia nu sustin acest tip de regim, consumul doar al salatei pe o perioada lunga nu poate furniza toate substantele nutritive esentiale corpului, care trebuie sa functioneze la cele mai bune standarde.

Salatele tind sa fie scazute in proteine si grasimi, substante de care aveti nevoie pentru a va mentine si a repara celulele sanatoase si de a absorbi multe dintre vitaminele si mineralele care se gasesc in alimentele proaspete…

Daca mananci doar salate, ai putea dezvolta in cele din urma deficiente in proteine, grasimi sau alte substante nutritive care pot avea diverse efecte, precum subtierea parului, piele uscata, umflare, oboseala, tulburari de somn, tulburari de concentrare, dureri musculare si articulare, depresie.

loading...