Home > Diete de slabit > Cea mai sanatoasa dieta de slabit
Cea mai sanatoasa dieta de slabit

Cea mai sanatoasa dieta de slabit

Intrebarea principala este ce putem face ca dieta noastra sa fie cat de poate de sanatoasa? Clarificam cu siguranta ca exista cea mai sanatoasa metoda de slabit. Inainte de a incepe o dieta, trebuie sa constientizam ca este foarte important sa slabim sanatos. In primul rand, trebuie sa trecem la alimentele care au la baza in principal plantele.

Aceste alimente cu baza de plante sunt pline cu vitamine si minerale, nu au nevoie de o condimentare anume, deoarece sunt foarte gustoase si fara condimente. Sa evitam consumul de alimente grase, uleioase si mai ales dulciurile, fiindca au efect negativ asupra organismului si ajuta la acumularea kilogramelor in plus.

Toti cei care au incercat deja dieta bazata pe baza de plante confirma faptul ca au slabit cu o cura cat se poate de sanatoasa si, pe langa asta, s-au redus reactiile adverse a bolilor cauzate de greutatea corporala. Dieta sanatoasa este la fel de gustoasa ca si alimentele obisnuite, dar nesanatoase. De exemplu, dieta sanatoasa cuprinde salata de ton, fasole, chili si toate fructele si legumele care au calorii mici, dar sunt foarte folositoare si dupa consumarea lor nu mai avem senzatia de foame.

dieta de slabit

E foarte important sa luam in considerare ca nu putem slabi dintrodata 10-20 de kilograme. Trebuie sa introducem dieta sanatoasa treptat in alimentatia noastra: sa trecem treptat de la painea alba la painea neagra, sa scoatem din alimentatia noastra carnea grasa si rosie. O sa fim cu siguranta surprinsi de faptul ca o mancare cu fasole si chili este mai gustoasa decat carnea grasa.

In primul rand, trebuie sa respectam urmatoarele criterii pentru cea mai sanatoasa dieta de slabit:

Calorii – In general un om are nevoie zilnic de 1800-2000 de calorii.
Grasime- Daca zilnic introducem 1800-2000 de calorii, nu e indicat sa depasim grasimea normala de maximum 50-60 grame.

Fibre – Trebuie sa ridicam consumul de fibre, zilnic 35 de grame. De exemplu, o banana contine doua grame, o portocala trei grame, iar un sandvis din carne de curcan si paine neagra contine in jur de sase-zece grame de fibre.

Consumul de legume si fructe – Pentru o dieta sanatoasa se recomanda consumul de legume si fructe proaspete. Zilnic, patru-cinci portii de fructe si legume. De exemplu, o portie cuprinde aproximativ o cana de legume sau o portocala, mere mai mica sau o cana de suc natural de fructe.

Cereale integrale – patru-cinci portii zilnic. De exemplu: ovaz, orez, painea neagra. O portie se considera o felie de paine sau o jumatate de cana de orez.
Peste – Pestele este cel mai important ceea ce priveste cea mai sanatoasa dieta de slabit. Este indicat consumul saptamanal minimum de doua ori (ton, pastrav, somon). Este bogat in omega 3.

Soia – Este un aliment foarte important in dieta de slabit. De exemplu: zece dkg de tofu, o cana de lapte de soia.

Alimente ce contin calciu – Are o importanta relevanta sa consumam in timpul dietei de slabit minimum doua portii de alimente bogate in calciu, din care o portie sa nu fie din grupa produselor lactate (spanac, broccoli, varza).

loading...