Home > Diete de slabit > Cele mai bune diete ale anului 2017
Cele mai bune diete ale anului 2017

Cele mai bune diete ale anului 2017

  1. Principiile dietei Doctorului Oz se bazează pe înlăturarea alimentelor ce au în componență carbohidrați nesănătoși. Nu implică mese fixe, ci o alimentație sănătoasă și echilibrată.

Ce trebuie să eliminăm:

  • pâinea, biscuiții, prăjiturile, covrigii;
  • zahărul, considerat drogul alimentar, alcoolul, sucurile, sosurile din comerț;
  • cafeaua;
  • lactatele cu multe grăsime;
  • mâncarea fast food.
  1. Dieta cu limonadă: la început a fost concepută ca o cură de detoxifiere intensă pentru înlăturarea efectelor negative ale regimului alimentar ce conținea mâncare nesănătoasă. Datorită rezultatelor bune s-a ajustat și a devenit o dietă. Tot ceea ce trebuie să faci este să îți prepari o limonadă mare în fiecare dimineață, pe care să o bei pe stomacul gol, înainte de micul dejun; la prânz se procedează la fel, se bea tot așa înainte de masă un pahar mare de limonadă; de asemenea, este extrem de important să mănânci sănătos și să înlături mâncarea nesănătoasă.

Cele mai bune diete ale anului 2017

  1. Minte și corp sănătos: dieta are la bază:
  • mult sport, de circa trei-patru ori pe săptămână;
  • eliminarea mâncărurilor cu multă grăsime, prăjeli și dulciuri;
  • adoptarea unei alimentații bazate pe salate, supe de legume, fructe;
  • mici gustări sățioase, cum sunt nucile și migdalele;
  • nu se mănâncă după ora 18:00 sau cu cel puțin trei ore înainte de culcare.
  1. Dieta daneză are efecte imediate, însă trebuie mare grijă în a menține greutatea mult dorită; această dietă se repetă la un anume interval, însă acest lucru este în funcție de rezultatele pe care dorim să le obținem. Această dietă implică:
  • Durata de 14 zile;
  • Patru sau cinci ori pe săptămână de mers la sală;
  • Legume fierte;
  • Ciorbe multe;
  • Doar pește și vită;
  • Ore fixe de masă, la intervale mici;
  • Fără dulciuri, doar fructe.
  1. Dieta Balerină - cu toate apreciem silueta perfectă a balerinelor pline de grație și suplețe, însă dacă dorim să arătăm ca ele e necesar să adoptăm o dietă strictă:
  • Două pahare cu apă înainte de toate mesele;
  • Mese la ore fixe, de patru sau cinci ori pe zi;
  • Puțină carne;
  • O gustare care să fie alcătuită dintr-un fruct;
  • Sală, de patru sau cinci ori pe săptămână;
  • Puțină carne, doar la masă;
  • 2,5 l de apă pe zi.

In altă ordine de idei, specialiștii ne recomandă cât mai multe preparate din legume, carne slabă în grăsimi, dulciurile să fie înlocuite cu fructele sau consumate rar, în cantități mici. O dietă des întâlnită peste Ocean este cea care se bazează pe o cură extrem de strictă timp de șase zile, iar duminica, de regulă, este ziua în care se poate manca orice, însă cu moderație, ca nu cumva să-i dăm șocuri organismului nostru.

Este extrem de important să ne alimentăm corespunzător nouă, să nu ne înfometăm, să alocăm suficient timp pentru mișcare și să ne hidratăm după fiecare efort fizic susținut.

Persoanelor cu probleme de sănătate le recomandăm o vizită la nutriționist înainte de a adopta o dietă, pentru a nu provoca noi afecțiuni…

Spor la slăbit!!!

loading...