Home > Diete de slabit > Dieta anticelulita pe un plan de 3 zile cu 1200 calorii
Dieta anticelulita pe un plan de 3 zile cu 1200 calorii

Dieta anticelulita pe un plan de 3 zile cu 1200 calorii

Pentru a castiga lupta cu celulita, este nevoie sa va focusati pe dieta anticelulita care e slaba in grasimi, pentru a reduce riscul de a creste acele depozite din tesuturile adipoase.

Celulita este efectul combinarii colagenului cu elastanul, ceea ce cuprinde tesuturile conective,  si rup totul din jurul tesutului adipos din corpul nostru. Aceasta actiune determina celulele grase sa vina la suprafata si se creaza aceste nivelari la suprafata pielii.

Din fericire, dieta anticelulita, prezentata mai jos, este surprinzator de simpla. Nu se regasesc retete fara gust si/ sau savoare sau un program strict de urmat. Nu sunt reguli, doar ajutor. Chiar, sunt doar  patru simple orientari pentru a preveni sau a combate celulita.

  1. Scade consumul caloric – Tot ce trece de 1200-1500 de calorii consumate intr-o zi, pentru o femeie, devine grasime si se va depozita in tesuturile adipoase si va creste cantitatea stocata.
  2. Scade sarea din dieta- Sarea este un ingredient osmotic; ceea ce inseamna ca atrage apa in celule si nu-i permite sa paraseasca organismul. Aceasta actiune este numita retentie de fluide si reprezinta cauza principal pentru aparitia celulitei.
  3. Creste consumul de antioxidanti din dieta – Colagenul ce inconjoara celulele adipoase este afectat de radicalii liberi. Incearca sa mananci cel putin 5 fructe sau legume pe zi.
  4. Reduce toxinele- Grasimile saturate, alcoolul si tigarile toate fac parte din formarea celulitei. Ei atrag radicalii liber si incetinesc sistemul limfatic. Incearca sa le reduci sau chiar sa stopati consumul lor.

 Ce sa mananci si ce sa eviti in dieta anticelulita

Pare usor? Dar daca se poate mai usor de atat? Chiar daca o sa credeti, sau nu, mancarurile de care va puteti bucura sunt foarte delicioase si sunt mult mai variate decat cele de care trebuie sa va feriti.

Alimente de consumat pentru combaterea celulitei: pui, peste alb, fasole, legume, avocado, coacaze, rodii, oua, ovaz, telina, pepene, castravete, portocale, banane, papaya.

Alimente de evitat: grasimi saturate, zahar, carbohidrati ( paine alba, orez alb, cartofi prajiti), cafea si alte bauturi pe baza de cofeina, alcool, sare (chipsuri, alune sarate, mancaruri gata preparate).

Pe baza acestora, am conceput dieta anticelulita pe trei zile. Puteti continua cu aceleasi ingrediente, sau le puteti alterna cu altele, pana ajungeti sa va implementati acest stil de viata si sa nu-l mai concepeti ca fiind o dieta.

Dieta anticelulita pe trei zile

Prima zi in dieta anticelulita: Mic dejun (iaurt fara grasimi cu o bucata de mar si 200 ml de suc de portocale), pranz (salata din frunze de papadie,  rosii, parmesan si 100 gr de pui), cina (100 gr de somon pe gratar cu 3-4 cartofi noi).

A doua zi: Mic dejun (1 ou fiert servit cu 2 felii de paine neagra si 200 ml de suc de portocale), pranz (100 gr de hummus, servit cu o salata din morcov, telina, broccoli si ardei rosu), cina (100 gr de piept de pui pe gratar servit cu varza rosie si 50 gr de couscous).

A treia zi: Mic dejun ( smoothie facut din lapte si o banana sau salata de fructe cu o portocala, o para si o bucata de pepene rosu), pranz (salata din cartofi cu 2 bucati de telina si un mar, alaturi de 50 gr de somon afumat), cina (o friptura pe gratar, saraca in carbohidrati, cu legume din abundenta, cu ulei de masline si rosemarin.