Home > Diete de slabit > Dieta cu pepene roşu in doua etape
Dieta cu pepene roşu in doua etape

Dieta cu pepene roşu in doua etape

Pepenii roşii sunt 92% formaţi din apă, însă conţin o multitudine de nutrienţi. Ei cumulează vitamina A, vitamina B6, vitamina C, antioxidanţi şi aminoacizi.

Unul dintre cele mai importante elemente ale pepenelui roşu este antioxidantul licopen. Totodată, 100 grame înseamnă doar 30 de calorii. Vara, poţi apela la o dietă sănătoasă şi savuroasă de pepene roşu.

Dieta cu pepene roşu

Cantitatea de zaharuri din pepene este mare, oferindu-ţi energia necesară, iar aportul de apă contribuie la detoxificarea puternică a corpului. Dieta este destul de drastică şi e nevoie de sfatul medicului înainte să o foloseşti. Regimul are două etape:

Etapa 1

  • Se consumă până la trei kilograme de pepene zilnic, maximum cinci zile. Astfel, vei elimina toate toxinele şi excesul de apă, slăbind până la patru kilograme. La momentul fiecărei mese principale poţi mânca şi câte o felie de pâine neagră (60 grame).

Etapa 2

  • Are rolul de a stabiliza corpul trecut printr-o dietă destul de „puternică”, însă pierderea de kilograme va continua. Această etapă e formată din trei mese principale şi o gustare între primele două mese;
  • Mic dejun: bol de lapte cu cereale integrale sau o felie de pâine integrală cu o felie de brânză;
  • Gustare: câteva felii de pepene roşu;
  • Prânz: 200 grame de peşte, pui sau vită la grătar cu salată asortată. La salată este indicat să foloseşti uleiul de măsline;
  • Cină: pepene roşu, fără o limită anume.

După 15 zile, poţi ajunge să scazi în greutate până la șapte kilograme. Urmează menţinerea greutăţii cu ajutorul unui regim alimentar echilibrat şi a mişcării.

Dieta cu pepene roşu nu este indicată persoanelor cu diabet sau pietre la rinichi!

Dieta mai are şi alte variante în care se pot combina diverse alimente, diferenţa este că se renunţă la gustarea de după micul dejun:

  • Mic dejun: 50 grame pâine prăjită, o felie de pepene roşu, o cană de ceai sau cafea neîndulcită sau cu zaharină;
  • Prânz: 30 – 100 grame carne de vacă fiartă, de piept pui sau curcan fiert ori spaghete cu sos de roşii şi brânză rasă, plus 100 grame orez fiert sau sote de ciuperci. Se consumă apoi cel puţin o felie de pepene roşu;
  • Cină: 50 grame de brânză vaci cu pâine prăjită, 100 grame de peşte slab fiert sau la grătar, doi cartofi natur cu parmezan ori salată mare de legume. Se consumă apoi cel puţin o felie de pepene roşu.

Beneficii

  • Licopenul oferă culoarea roşie pepenilor. El este un antioxidant puternic, benefic pentru sănătatea inimii, a oaselor şi previne apariţia cancerului de prostată.
  • În cazul în care ai un regim regulat de exerciţii fizice, este nevoie să îl parcurgi la un ritm mai puţin intens, deoarece dieta de pepene roşu înseamnă calorii mai puţine furnizate corpului, iar tu te poţi simţi obosită sau ameţită.
  • Deoarece ajută cu succes la detoxifierea organismului, calitatea pielii este îmbunătăţită: are un aspect mai sănătos şi o elasticitate crescută.
  • Pe lângă beneficiile expuse mai sus, pepenele roşu ajută şi la prevenirea sau tratarea cistitei, nefritei, cancerului de colon, astmului etc…
loading...