Home > Diete de slabit > Dieta fotomodel: cum sa ai un corp de vis
Dieta fotomodel: cum sa ai un corp de vis

Dieta fotomodel: cum sa ai un corp de vis

Dieta fotomodel presupune mult efort psihic, dar şi fizic. Deşi în presă se spune că fotomodelele se înfometează, cele care se respectă nu decurg deloc la această metodă, ele urmează un program strict ce le ajută corpul să se tonifieze şi să îşi menţină energia.

Dieta fotomodel constă în cinci mese pe zi, iar mâncarea trebuie cântărită pentru a calcula aportul de calorii.

10 secrete ale fotomodelelor

  1. Notează într-un jurnal toate alimentele pe care le consumi şi caloriile acestora.
  2. Spune „da” snackurilor. În loc să îţi iei un covrig, sau să faci o oprire la un fast food atunci când îţi este foame, mai bine ronţăi ceva. Ai grijă totuşi la cantitatea de grăsimi pe care acestea le conţin, cele mai bune variante pentru niste gustări rapide sunt cartofii dulci, iaurtul sau pop-cornul.
  3. Stresul îţi poate creşte apetitul, aşadar încearcă să te implici în alte activităţi care îţi vor lua gândul de la problema ce te stresează.
  4. Nu te sfii să ieşi în oraş doar pentru că eşti la regim, unele mâncăruri din restaurante se potrivesc unei diete atât timp cât nu conţin sosuri.
  5. Renunţă la prăjeli; carnea gătită la abur sau pe grătar va fi mult mai delicioasă şi sănătoasă.
  6. Mâncarea picantă ajută. Iuţeal, dă senzaţia de saţietate; ai grijă însă la mâncărurile din localuri, s-ar putea să fie pline de grăsimi. Adaugă piper măcinat sau chili când vrei să găteşti picant.
  7. Consumă fructe îngheţate. Fructele îngheţate vor fi o gustare sănătoasă, iar pentru că sunt reci, le vei mânca mai încet, lucru care îţi va da senzaţie de saţietate.
  8. Bea multă apă. Un organism hidratat scade apetitul, îmbunătăţeşte aspectul pielii şi previne apariţia ridurilor.
  9. Bea ceai verde, acesta nu înlocuieşte cafeaua, dar te ajută în lupta cu kilogramele.
  10. Fără maioneză. Maioneza este bogată în grăsimi, dar săracă în nutrienţi, aceasta are tot atâtea calorii cât o îngheţată.

Meniul dietei fotomodel pentru trei zile

Prima zi

Mic dejun: o felie de pâine din cereale şi un ou fiert, o cafea şi un bol cu cereale (369 cal.)

Prânz: un sandwich cu şuncă, brânză şi salată, o băutură răcoritoare dietetică (320 cal.)

Gustare: un baton de cereale (110 cal.)

Cină: un pahar de vin cu piept de pui la grătar şi legume fierte (380 cal.)

Gustare: un bol cu pepene roşu (50 cal.)

A doua zi

Mic dejun: un grapefruit, o felie de pâine integrală unsă cu un strat de unt de arahide, o cafea fără zahăr (218 cal.)

Prânz: o salată din piept de curcan şi oţet balsamic şi o ceaşcă de lapte degresat (320 cal.)

Gustare: o ceaşcă de cremă de fructe şi un fresh de portocale (300 cal.)

Cină: orez cu portocale, două felii de brânză slabă şi biscuiţi cu ovăz (448 cal.)

Gustare: un baton de cereale (130 cal.)

A treia zi

Mic dejun: un iaurt degresat, o omletă, brânză degresată şi o cafea fără zahăr (424 cal.)

Prânz: sandwich cu pâine din cereale integrale, o băutură dietetică (275 cal.)

Gustare: budincă din jeleu (100 cal.)

Cină: Fructe de mare cu legume şi un pahar cu vin (410 cal.)

Gustare: un suc dietetic (0 cal.)

Mesele nu trebuie să depăşească 1400 de calorii pe zi. Cântăreşte cu atenţie alimentele, iar pe lângă dietă poţi urma şi un program de fitness, pentru a-ţi tonifia trupul…

Înainte de micul dejun, bea un pahar de apă plată ținută la temperatura camerei, cu lămâie, pentru a ajuta digestia şi pentru un aport de vitamina C; această vitamină te va ajuta în lupta cu celulita. Poţi bea mai mult de un pahar pe zi, dar ai grijă să nu exagerezi. După cum bine stii, lămâia în exces cauzează erodarea dinţilor.

loading...