Home > Diete de slabit > Dieta p.i.n.k. – putere, intensitate, nutriţie şi kardio
Dieta p.i.n.k. – putere, intensitate, nutriţie şi kardio

Dieta p.i.n.k. – putere, intensitate, nutriţie şi kardio

Cynthia Pasquella a pregătit o dietă care este adresată mai ales femeilor, ce poartă numele de Dieta P.I.N.K.

Dieta P.I.N.K. (sau dieta roz) este dedicată femeilor care doresc să aibă un tonus muscular bine definit, dar şi o stare psihică foarte buna.

Acronimul dietei p.i.n.k înseamnă putere, intensitate, nutriţie şi kardio. Dieta roz presupune multă mişcare, dar şi respectarea cu stricteţe a unui program nutriţional pentru a putea elimina kilogramele în plus și a dezvolta musculatura dorită. În urma respectării acestei diete, starea de sănătate se va îmbunătăţi, chiar veţi fi capabili să gândiţi mai pozitiv şi să vă puteţi bucura mai mult de viaţă.

Bazele dietei P.I.N.K.

  1. Evitaţi cât mai mult posibil consumul de alimente procesate mecanic şi optaţi pentru cele bio.
  2. Este de preferat consumul hranei mai ales de natură vegetală, acceptându-se totuşi pieptul de curcan, pui sau peştele.
  3. Alimentele de bază din dieta dumneavoastră ar trebui să fie fructele şi legumele.
  4. Nu folosiţi alte tipuri de îndulcitori decât zahărul brun sau mierea, dar şi acestea trebuie să fie în cantităţi mici.

Pentru îmbunătățirea calității vieţii fiecăruia, se recomandă eliminarea kilogramelor în plus, dar şi menținerea greutății deţinute. Astfel, este necesar să se respecte toate cele patru etape:

  • Prima etapă, denumită Reset sau Resetarea metabolismului

Este considerată cea mai anevoioasă etapă a dietei p.i.n.k., dar de pe urma ei veţi avea parte de cele mai bune rezultate. În medie veţi slăbi aproximativ cinci-opt kilograme în două săptămâni dacă veţi consuma 1200 de calorii pe zi.

Astfel, pentru consumul acestei mici cantităţi de calorii e necesar ca la micul dejun să consumaţi doar lapte şi fructe (un shake proteic), prânzul să fie format dintr-o salată mare (este necesară evitarea consumului de cartofi, orez, ciuperci, cereale şi mai ales oleaginoasele, deoarece ele îngraşă foarte mult), iar cina să fie compusă din gustări de tip „light”, precum o carne slabă la cuptor sau legume prăjite.

Pentru ca această dietă să aibă un efect mai mare, va trebui să faceţi cel puţin 30 de minute de mişcare zilnic, în special să faceţi exerciţii cardio.

  • Cea de-a doua etapă a dietei roz este denumită Iniţierea

Această fază durează zece zile, și veţi consuma aproximativ 1600 de calorii zilnice. Treptat veţi include în dieta dumneavoastră proteinele (ouă, ciuperci şi batoanele proteice). Alimentele vor fi şi acum preponderent vegetariene, dar uneori veţi putea include la prânz peşte slab cu legume la abur. Pe lângă acestea mai puteţi consuma şi cartofi, orez, dar în cantităţi mici.

Procesul de slăbire va fi unul mai lent de această dată, dar va continua să fie activ. Este necesar şi acum să faceţi mişcare cel puţin 30 de minute în fiecare zi.

Un exemplu de meniu zilnic este: la micul dejun un shake proteic sau un ou fiert, prânzul poate fi compus din peşte slab cu legume, iar cina din mâncăruri uşoare precum o supă de legume sau o mâncărică de ciuperci. Gustările dintre mese ar putea fi fructele proaspete sau un baton proteic.

  • Forţarea slăbirii este cea de-a treia etapă şi durează o săptămână

Mişcarea va fi redusă la 15 minute pe zi, iar carbohidraţii şi grăsimile vor fi înlocuite cu supele de legume.

Toate cele trei mese zilnice vor cuprinde doar legume.

Este considerată o etapă periculoasă, peste care puteţi sări dacă simţiţi că nu puteţi face faţă.

  • Păstrarea siluetei este ultima etapă

Aceasta trebuie urmată toată viaţa din momentul în care aţi atins greutatea dorită. Indiferent de alimentele pe care le consumaţi, nu trebuie să depăşiţi 1400-1800 calorii pe zi şi să faceţi mişcare (15-30 de minute)…

Înainte să urmaţi dieta p.i.n.k. este foarte important să consultaţi un medic de specialitate, iar dacă vă dă acordul, e necesar să urmaţi această dietă în întregime.