Home > Diete de slabit > Dietele vedetelor > Dieta Carmen Bruma
Dieta Carmen Bruma

Dieta Carmen Bruma

Dieta Carmen Bruma a devenit unul dintre cele mai importante repere ale slabitului sanatos. Vedeta TV promoveaza un stil de viata sanatos in care nutritia adecvata se imbina cu exercitiile fizice regulate.

Regulile dietei Carmen Bruma

Baza dietei Carmen Bruma sta in respectarea a trei reguli:
– impartirea meselor din timpul zilei;
– hidratarea zilnica;
– eliminarea combinatiilor alimentare care te ingrasa si sunt daunatoare sanatatii sistemului digestiv.

Pentru activarea metabolismului sistemului digestiv este nevoie de mese regulate: cele trei mese principale si doua gustari. Studiile au demonstrat ca slabesti mancand putin si des. Dar, atentie! Se recomanda zilnic un regim caloric cuprins intre 1200 si 1500 de calorii in functie de efortul fizic depus. Accentul trebuie pus pe volumul de nutrienti si nu pe numarul de calorii. O dieta echilibrata inseamna acumularea nutrientilor necesari bunei functionari a organismului. Pentru a slabi, nu trebuie sa te infometezi.

Fii sanatoasa, supla si satula! Cuvantul „supla” este important pentru a se face cumva diferenta dintre a fi slaba si a fi supla. Pentru ca o femeie, chiar daca cantareste 50 de kg prin informetare, nu are un organism puternic. „Supla” inseamna sa ai o silueta frumoasa capatata printr-o dieta nutritiva si sport pentru tonifierea muschilor si pielii.

Conteaza cand si cum distribui mesele in timpul zilei. Nu sari niciodata peste micul dejun. Este cea mai importanta masa a zilei, conferindu-ti energia necesara, iar cina trebuie sa fie usoara si luata cu patru ore inainte de somn.

Pentru a nu va frustra si elimina placerea deserturilor dulci, alegeti o zi din saptamana pentru manca orice va trece prin cap. In cadrul dietei, Carmen Bruma a ales duminca; e o zi cu totul speciala a caror tabieturi au devenit traditie. Duminica e o zi libera, in care de multe ori te intalnesti cu prietenii, si nu vrei sa te dai deoparte de la o felie de pizza sau inghetata, clatite. Instaurati acesta regula pe termen lung si bucurati-va de desert doar o zi la sfarsitul saptamanii.

Meniu pentru dieta Carmen Bruma

Pe scurt, iata cum arata meniul din cadrul dieta Carmen Bruma. Ea evita combinatiile ciudate, de exemplu carne+paste sau cartofi, preferand sa manace carnea alaturi de o salata. Mananca niste cantitati mici, alege alimente proaspete si nutritive.

De exemplu, la micul dejun poti manca alimente cu un continut mai ridicat de carbohidrati, pentru un start plin de energie; iaurt cu fulgi se de secara; iaurt degresat cu ovaz, indulcit cu o lingurita de miere; seminte de in crude sau iaurt cu germeni de grau, quinoa, stafide sau doar fructe: pepene galben, pere, fructe de padure.  Daca bei cafea, indulceste-o tot cu miere de albine.

La pranz, alege peste la gratar alaturi broccoli, precum somon, piept de curcan cu salata; paste integrale cu rosii, busuioc si ulei de masline. Pastele integrale sunt o sursa sanatoasa de carbodidrati, mai ales daca faci activitati fizice solicitante. Manca din cand in cand si carne rosie, precum muschi de vita cu legume.

Pentru cina, variaza: supa de legume, pui cu spanac oparit ,ciorba de varza, supa cu loboda, mancate cu maximum doua felii de paine integrala. Salate precum salata de pui si salata bulgareasca si paine integrala; salata de rosii cu morcovi si ou fiert.

In general, daca mananci la pranz carne, seara sa alege doar legumele. E importat sa faci sport inaintea mesei de pranz. Delecteaza-te in weekend cu o omleta fara ulei cu paine integrala si legume; salata de legume; la cina, ton cu broccoli.

Reguli de urmat pentru dieta Carmen Bruma

Evita sucurile indulcite, bauturile carbogazoase, dulciurile rafinate, produsele de patiserie, conserve, gemuri, compoturi cu zahar adaugat.
Este importanta hidratarea zilnica; incepand cu un pahar de apa plata dimineata, pe stomacul gol, si pe parcursul zilei.

Cafeaua este benefica atunci cand este servita cum trebuie: simpla, indulcita cu putina miere naturala.

Evita combinatiile paine sau cartofi cu carne, branza sau orez, paste, branza alaturi de carne sau orezul cu peste, fasolea sau mazarea cu carne, in general felurile de mancare intrate cumva in traditia noastra culinara.

Conteaza ce mananci, dar si cat mananci: un bol mic de supa de aproximtaiv 400 ml la pranz este de ajuns; si nu mai mult de 100 g de paste sau orez.

Atentie la procesarea legumelor si a verdeturilor. Legumele fierte isi pierd vitaminele; daca neaparat vreti sa le fierbeti, nu le lasati mai mult de zece minute. Cel mai sanatos mod de a gati legumele este la gratar sau la aburi.

Pentru ca simtim cateodata nevoia de dulce, in cadrul dietei Carmen Bruma sunt permise fructele uscate intr-o cantitate mica: trei lingurite de stafide pe zi, si maximum două lingurite de miere.
Oul fiert trebuie sa fie putin moale, pentru ca e mai sanatos mai putin procesat.
Ai grija sa mesteci cu atentie si incet fiecare imbucatura. Asa vei fi constienta cand esti satula.
Fructele se mananca simple sau ca smoothie; sucurile de fructe consumate pe timp lung se transforma intr-o fructoza care se depune sub forma de grasime, de obicei pe burta.
Sarea adaugata in mancare trebuie redusa; se recomanda ca sarea industriala sa fie eliminata din alimentatie si inlocuita cu sarea de mare…

Cea mai buna completare a dietei Carmen Bruma este sportul facut in fiecare zi pentru stimularea arderilor, tonifierea si rezistenta organismului.