Home > Diete de slabit > Dietele vedetelor > Dieta Catalin Crisan
Dieta Catalin Crisan

Dieta Catalin Crisan

Dieta Catalin Crisan se bazeaza pe principiul prevenirii senzatiei de foame. Cel mai bun mod de a realiza acest lucru este consumarea a 5 mese pe zi, la distanta de 3 ore. In acest articol, va prezentam cum a reusit celebrul artist sa lupte impotriva kilogramelor in plus cu ajutorul acestei cure, pierzand in greutate 32 kg in 10 saptamani.

Dieta Catalin Crisan

Dieta Catalin Crisan este un regim pe care cunoscutul cantaret de muzica usoara, al carui nume il poarta, l-a urmat acum mai multi ani, cand a slabit de la 104 kg sub supravegherea si indicatiile unui medic specialist, ajungand sa arate din nou bine, sa fie sanatos si sa se mentina in forma.

In ce consta dieta Catalin Crisan?

Dieta Catalin Crisan presupune mese dese, insa meniul nu cuprinde o cantitate mare de mancare. Cu toate ca programul sau era destul de incarcat, a reusit sa se descurce admirabil in privinta curei, pe care a urmat-o cu strictete: pentru a ii fi mai usor sa  respecte orele de masa, isi programa alarma de la telefon sa ii sune exact cand trebuia sa manance, astfel ca nu sarea peste niciun moment specificat in planul de meniu. Isi lua cu dansul peste tot pachete cu mancare, si nu se sfia sa manance nici macar atunci cand se afla la diverse intalniri importante, deoarece sanatatea trebuie sa fie mereu pe primul plan.

Dieta Catalin Crisan presupune si sport pe langa alimentatia caracteristica. Indragitul artist obisnuieste sa joace tenis si la momentul cand se hotarase sa slabeasca, acest sport l-a ajutat destul de mult, insa era nevoie si de o activitate fizica mult mai intensa care sa presupuna miscare, asa ca pe langa tenis, trebuia sa mearga pe jos kilomentri intregi. Tinand cont de recomandari, a inceput sa parcurga distanta necesara cu ajutorul unui stepper pe care il folosea oricand ii permitea timpul, fie dimineata, la pranz sau seara.

Inainte de toate, aceasta cura sustine ideea slabirii prin prevenirea senzatiei de foame: se ia masa o data la 3 ore, de 5 ori pe zi, timp de 66 de zile. Dieta Catalin Crisan este impartita in 6 etape, dupa cum urmeaza:

• Etapa 1, dureaza 14 zile si cuprinde:
– carne (inclusiv organe si peste), in cantitate nerestrictionata, preparata fara ulei sub diferite forme (fiarta, la cuptor, la gratar sau frigarui)
– mezeluri in cantitate nerestrictionata
– 1 ou/zi
– 100 g/zi branzeturi fermentate: telemea, branza topita, cascaval
– condimente si alte mirodenii aromatice din plante: lamaie in cantitate nerestrictionata, sare, piper, boia, cimbru, patrunjel, marar, mustar (acesta trebuie consumat intr-o cantitate moderata si fara sa contina zahar)
– aveti voie sa consumati indulcitori artificiali: zaharina, ciclamat, aspartam

• Etapa 2, dureaza 9 zile, divizate astfel:
Primele 3 zile:
– 500 g fructe/zi – crude, coapte sau sub forma de compot, insa nu sub forma de desert
– legume gatite fara ulei si zarzavaturi in cantitate nerestrictionata sub forma cruda, in supe (cu lamaie, fara ulei si fara bors), ciorbe (cu lamaie sau iaurt), ghiveci la cuptor:
– 400 g/zi lactate proaspete: lapte, lapte batut, iaurt, sana, cas, chefir, branza de vaci, branza de casa, Ricotta, Mozzarella

Urmatoarele 6 zile, cantitati nerestrictionate de:
– carne
– mezeluri
– oua

• Etapa 3, se intinde pe 12 zile, dupa cum urmeaza:
Primele 3 zile:
– 2 oua/zi
– 100 g de branzeturi nefermentate
– 2 mese/zi de legume verzi in cantitate nerestrictionata: castraveti, urzici, spanac, varza alba conopida, broccoli, dovlecei, vinete, andive, gulii, ceapa verde, fasole verde, usturoi verde, ciuperci
SAU
– 1 ou/zi
– 200 g branzeturi nefermentate
– 2 mese/zi de legume verzi in cantitate nerestrictionata: castraveti, urzici, spanac, varza alba conopida, broccoli, dovlecei, vinete, andive, gulii, ceapa verde, fasole verde, usturoi verde, ciuperci
Urmatoarele 3 zile, puteti consuma in cantitati nerestrictionate:
– carne
– mezeluri
– oua

Urmatoarele 3 zile:
– 500 g/zi fructe, fie crude sau coapte, ori sub forma de compot
– legume si zarzavaturi in cantitate nerestrictionata, consumate crude sau preparate sub forma de supe (cu lamaie, fara ulei si fara bors), ciorbe (cu lamaie ori iaurt) sau ghiveci la cuptor
– 500 g/zi lactate

Urmatoarele 3 zile:
– carne (cantitate nerestrictionata)
– mezeluri (cantitate nerestrictionata)
– 1 ou

• Etapa 4, dureaza 13 zile, dispuse in urmatorul mod:
Primele 2 zile:
– 500 g/zi fructe
– legume in cantitate nerestrictionata
– 500 g/zi lactate

Urmatoarele 3 zile:
– carne slaba
– la o singura masa pe zi se consuma o laptuca, ardei verde si varza alba
SAU
– mezeluri slabe
– la o singura masa pe zi se consuma o laptuca, ardei verde si varza alba

Urmatoatele 2 zile, in cantitate nerestrictionata:
– fructe
– legume

Urmatoarea zi:
– 500 g/zi lactate

Urmatoatele 2 zile, in cantitate nerestrictionata:
– fructe
– legume

Urmatoarele 3 zile, in cantitate nerestrictionata:
– carne slaba
– mezeluri slabe

• Etapa 5, presupune 8 zile:
Primele 2 zile, cantitate nerestrictionata de:
– fructe
– legume

Urmatoarea zi, cantitate nerestrictionata de:
– lactate proaspete

Urmatoarele 2 zile, cantitati nerestrictionate de:
– fructe
– legume

Urmatoarele 3 zile:
– carne slaba
– mezeluri
– 1 ou/zi

• Etapa 6, tine 10 zile:
Primele 2 zile:
– 500 g/zi fructe
– legume in cantitate nerestrictionata
– 400 g/zi lactate

Urmatoarele 8 zile – se consuma alternativ:
– o zi fructe, legume si salate
– o zi carne slaba (+ o salata la o masa)

Pe durata in care urmati dieta Catalin Crisan, sunt strict interzise urmatoarele:
– uleiul
–  zaharul, dulciurile si mierea de albine
– alcoolul, bauturile carbogazoase dulci
– stafidele, curmalele, smochinele, mango, avocado, strugurii, perele, prunele, fructele uscate, nucile, fisticul, alunele si semintele
– ceapa, usturoiul si hreanul

Sfaturi privind dieta Catalin Crisan:

– mancati o data la 3 ore, de 5 ori pe zi, fara a sari peste vreo masa si fara a lua gustari suplimentare peste zi
– nu consumati sub nicio forma alimentele interzise
– beti 3 l de apa pe zi, dar nu in timpul mesei
– luati ultima masa la 19:30 si respectati acest program
– faceti sport: mers pe jos echivalent cu 5 km/zi si 15 minute/zi de gimnastica sau alte activitati fizice de acest gen

loading...