Home > Diete de slabit > Dietele vedetelor > Dieta Elena Udrea
Dieta Elena Udrea

Dieta Elena Udrea

Elena Udrea este una dintre cele mai apreciate doamne din lumea politicii; în urma divorţului prin care a trecut, aceasta a reuşit să slăbească, dar şi să îşi menţină trupul tonifiat. Mii de femei au fost curioase să afle ce dietă a urmat, mai ales că aceasta a declarant că nu s-a înfometat. A declarant că secretul ei este dieta în funcţie de grupa de sânge, nu mănâncă după ora 18:00, face sport şi mănâncă o data la trei ore.

Ce înseamnă o dietă în funcţie de grupa de sânge?

Dietele de acest gen au ca scop menţinerea unui stil de viaţă sănătos, cercetătorii ajungând la concluzia că diferite alimente pot dăuna anumitor tipuri de sânge, pe când altora le poate face bine.

Grupa 01

Cei cu grupa sanguină 0 au nevoie de multe proteine şi de foarte puţini carbohidraţi. Dacă ai această grupă, evită grâul, conopida, lintea, porumbul şi varza şi introdu în alimentația ta carne roșie, fructe de mare, spanac sau broccoli. Persoanele cu această grupă sunt de tipul carnivorelor şi culegătoarelor.

Meniu

Mic dejun – două felii de pâine prăjită cu unt, un pahar cu suc de legume, o banană şi un ceai din plante.

Prânz – o friptură de vită cu spanac, câteva felii de măr sau ananas şi două pahare cu apă.

Gustare – o prăjitură şi un ceai din plante medicinale.

Cină – tocană de miel asortată cu broccoli şi cartofi dulci, un ceai din plante şi un pahar de vin.

Grupa A2

Această grupă face parte din categoria vegetariană; cei ce au această grupă de sânge trebuie să reducă grăsimile din alimentație şi să mănânce cât mai multe legume. Carnea roşie trebuie eliminată de tot din alimentaţie, iar lactatele trebuie reduse. Sporturile pe care le pot practica cei cu această grupă sunt yoga sau golful, iar în cazul în care doresc să slăbească, trebuie să consume legume şi uleiuri vegetale, soia şi ananas.

Meniu

Mic dejun – un pahar cu apă şi lămâie, un ceai din plante şi un castron cu lapte de soia şi fulgi de ovăz.

Prânz – un ceai din plante, o salată grecească, o felie de pâine şi un măr.

Gustare – apă două felii de prăjitură cu orez.

Cină – spaghete cu tofu și broccoli, un iaurt.

Grupa B3

Cei care se încadrează în această grupă au un sistem imunitar foarte bine dezvoltat şi o digestie bună, sunt omnivori, iar din alimentația lor nu trebuie să lipsească fructele de mare sau carnea roşie, dar trebuie să evite carnea de pui, hrişca, grâul, porumbul, seminţele şi arahidele.

Meniu

Mic dejun – un pahar cu suc de struguri, un iaurt cu cereale şi o banană.

Prânz- un sandwich din brânză şi piept de curcan, o salată verde şi un ceai din plante.

Gustare – ceai din plante şi un iaurt.

Cină – peşte la grătar cu legume gătite la abur şi un fruct.

Grupa AB4

Grupa AB4 este o grupă mai modernă ce combină stilul vegetarian cu cel carnivor moderat. Nu este permisă carnea roşie decât cu moderaţie, în schimb lactetele, fructele şi zarzavaturile nu au voie să lipsească din alimentaţie.

Meniu

Mic dejun – un iaurt, o cafea, un pahar cu apă şi lămâie şi două felii de pâine cu unt.

Prânz – o porţie de piept de curcan la grătar, o salată Caesar, două felii de pâine integrală, o ceaşcă de ceai şi două prune.

Gustare – tofu şi un pahar rece cu ceai din plante.

Cină – omletă cu tofu şi legume, o salată de fructe şi un pahar cu vin…