Home > Diete de slabit > Dietele vedetelor > Dieta Gabriela Cristea
Dieta Gabriela Cristea

Dieta Gabriela Cristea

Dieta Gabriela Cristea este o varianta sanatoasa si rapida pentru inceperea unui stil de viata sanatos. Secretul dintotdeauna al vedetei consta in consumul de apa plata si masajul.

Dieta personalizata Gabriela Cristea

Dieta Gabriela Cristea este o dieta personalizata, creata impreuna cu un nutritionist. Fiecare persoana este unica, iar metabolismul fiecaruia este diferit, contand bineinteles si anumite afectiuni sau boli. Acest plan alimentar a fost creat impreuna cu nutritionistul Vega Dargie, care si-a lansat si o carte de nutritie si diete, subliniind importanta personalizarii fiecarei strategii de eliminare a surplusului de kilograme.

O dieta persoanlizata este importanta pentru o slabire sanatoasa si durabila. In conceperea dietei personalizate Gabriela Cristea s-a tinut cont de varsta, greutate, stil de viata, nevoile organismului, existenta unor deficiente de vitamine si minerale in corp. De multe ori, greutatea excesiva poate fi simptomul unei boli, asadar este necesar consultul medicului specialist. Trebuie retinut faptul ca o dieta de slabit sanatoasa nu te infometeaza, ci iti furnizeaza necesarul zilnic de nutrienti si nu vei slabi brusc multe kilograme. Slabind, schimbandu-ti stilul de viata, vei preintampina pregatita anumite boli si afectiuni. In plus, alimentatia sanatoasa ajuta organismul sa se regenereze.

Meniul dietei Gabriela Cristea

Sunt importante mesele regulate, impartite in cinci: trei mese si doua gustari. In fiecare dimineata bea un pahar de apa cu suc de lamaie. Este demonstrat ca sucul de lamaie curata sangele si stimuleaza metabolismul. La micul dejun mananca un iaurt cu cu tarate sau seminte crude. Apoi, in jur de ora 10:00 ia o mica gustare formata din fructe, pentru energie, fluidizarea digestiei si stimularea apetitului. Este important sa nu se amestece fructele cu alimentele clasice. Acestea se mananca intotdeauna macar cu 30 de minute inainte de masa sau intre mese. La masa de pranz mananca o salata, o friptura alaturi de o salata sau chiar mancare gatita si, uneori, poti bea un ceai dupa masa. Apoi, la gustarea de dupa-amiaza se bucura de o bucata de ciocolata neagra, un iaurt cu biscuiti, nuci crude, precum fistic si migdale, dar si seminte crude de dovleac, floarea-soarelui, in si susan. Pentru cina alege legume, deoarece se digera mai repede, fie crude, fie preparate, apoi bea un ceai de plante.

In general, dieta Gabriela Cristea se bazeaza pe alimente proaspete, fara grasimi, si mancaruri cat mai putin procesate, precum carnea de pui, curcan, peste, branzeturi, paine integrala (consumata moderat), cereale integrale, legume, verdeturi, fructe, nuci si seminte.

Reguli

– eliminarea zaharului rafinat, a alimentelor procesate, conservelor, preajelilor;
– reducerea consumului de produse fainoase, de panificatie si dulciuri;
– hidratarea este importanta pe tot parcursul zilei; poti incerca sa storci o lamaie in apa plata si sa bei alternativ in timpul zilei, astfel digerandu-se mai bine mancarea;
– consumul zilnic de maximum doua cani pe zi de ceaiuri hepatoproctectoare, precum: ceai de anghinare, de armurariu, coada-calului, coada-soricelului, filimica, mesteacan, musetel, papadie si sunatoare;
– trebuie sa iei ultima masa cu patru ore inainte de culcare;
– efortul fizic regulat este o pasa importanta in eficienta eliminarii grasimii si tonifierii muschilor…

Dieta Gabriela Cristea inseamna mai mult decat o serie de pasi de urmat, aceasta devine o parte importanta a stilului de viata al unei persoane active.

loading...