Home > Diete de slabit > Dietele vedetelor > Dieta Gabriela Cristea
Dieta Gabriela Cristea

Dieta Gabriela Cristea

Dieta Gabriela Cristea este o varianta sanatoasa si rapida pentru inceperea unui stil de viata sanatos. Secretul dintotdeauna al vedetei consta in consumul de apa plata si masajul.

Dieta Gabriela Cristea

Dieta personalizata Gabriela Cristea

Dieta Gabriela Cristea este o dieta personalizata, creata impreuna cu un nutritionist. Fiecare persoana este unica, iar metabolismul fiecaruia este diferit, contand bineinteles si anumite afectiuni sau boli. Acest plan alimentar a fost creat impreuna cu nutritionistul Vega Dargie, care si-a lansat si o carte de nutritie si diete subliniind importanta personalizarii fiecarei strategii de eliminare a surplusului de kilograme.

O dieta persoanlizata este importanta pentru o slabire sanatoasa si durabila.  In conceperea dietei personalizate Gabriela Cristea s-a tinut cont de varsta, greutate, stil de viata, nevoile organismului, existenta unor deficiente de vitamine si minerale in corp. De multe ori, greutatea excesiva poate fi simpomul unei boli, asa ca consultarea medicului specialist este de mentionat. Ce trebuie inteles ca o dieta de slabit sanatoasa nu te infometeaza, ci iti furnizeaza necesarul  zilnic de nutrienti, si nu vei slabi brusc multe kilograme. Slabind, schimbandu-ti stilul de viata, vei preintampina pregatita anumite boli si afectiuni. In plus, alimentatia sanatoasa ajuta organismul sa se regenereze.

Meniul dietei Gabriela Cristea

Sunt importante mesele regulate, impartite in cinci: trei mese si doua gustari. In fiecare dimineata bea un pahar de apa cu suc de lamaie. Este demonstrat ca sucul de lamaie curate sangele si stimuleaza metabolismul. La micul dejun mananca un iaurt cu cu tarate, sau seminte crude. Apoi in jur de ora 10 serveste o mica gustare formata din fructe, pentru energie, fluidizarea digestiei, si stimularea apetitului. Este important sa nu se amestece fructele cu alimentele clasice. Acestea se mananca intotdeauna macar cu 30 de minute inainte de masa, sau intre mese. La masa de pranz mananca o salata, o friptura alaturi de o salata, sau chiar mancare gatita si, uneori, bea un ceai dupa masa. Apoi pentru gustarea de dupa-amiaza  se bucura de o bucata de ciocolata neagra, un iaurt cu biscuiti, nuci crude precum fistic si migdale, si seminte crude de dovleac, floarea-soarelui, in si susan. Pentru cina alege legume, pentru ca se digera mai repede, fie crude, si preparate, apoi un ceai de plante.

In general, dieta Gabriela Cristea se bazeaza pe alimente proaspete, fara grasimi  si mancaruri cat mai putin procesate precum carnea de pui, curcan, peste, branzeturi, paine integrala (consumata moderat),cereale integrale, legume, verdeturi, fructe, nuci si seminte.

Reguli

– eliminarea  din regimul alimentar a zaharului rafinat, a alimentelor procesate, a conservelor, a preajelilor;
– reducerea consumului de produse fainoase, de panificatie si dulciuri;
– hidratarea este importanta pe tot parcursul zilei; puteti incerca sa stoarceti o lamaie in apa plata, si sa beti alternativ in timpul zilei, astfel digerandu-se mai bine mancarea;
– consumul zilnic de maximum doua cani pe zi de ceaiuri hepatoproctectoare precum: ceai de anghinare, de armurariu, coada calului, de coada-soricelului, de  filimica, de mesteacan, de musetel, de papadie si de sunatoare;
– trebuie sa mananci ultima masa cu patru ore inainte de culcare;
– efortul fizic regulat este o pasa importanta in eficienta eliminarii grasimii si tonifierii muschilor.

Dieta Gabriela Cristea inseamna mai mult decat o serie de pasi de urmat, devine o parte importanta a stilului de viata al unei persoane active.

loading...