Home > Diete de slabit > Dietele vedetelor > Dieta Lidia Fecioru
Dieta Lidia Fecioru

Dieta Lidia Fecioru

Dieta Lidia Fecioru este o dieta personalizata, un tip de regim disociat, care a fost urmat pe o perioada îndelungata de timp si care a avut ca efect principal pierderea unui număr mare de kilograme.

Dieta Lidia Fecioru implica foarte mult efort si este o dieta care trebuie urmata cu strictețe.

In ce consta dieta Lidia Fecioru:

Dieta Lidia Fecioru este un regim disociat denumit si 3+3, deoarece pe parcursul dietei Lidia Fecioru se consuma exclusiv proteina vegetala timp de trei zile: fructe, legume, zarzavaturi in orice cantitate si la orice ora se doreste; iar trei zile doar proteina animala: oua, carne, lactate.

Acest tip de dieta se va urma doar după consultarea unui medic specialist, care va constata daca este indicata pentru dumnevoastra.

Dieta Lidia Fecioru se va tine respectând aceasta alternanta a meniului, pana când se va ajunge la greutatea dorita de dumnevoastra.

Fructele se pot consuma ca atare sau sub forma de compot.

Legumele se pot consuma proaspete, fierte, preparate pe grătar sau la cuptor, si este permis orice tip de combinație de legume.

Proteinele animale, de asemenea, se vor pregăti si combina după bunul plac.

Drept condimente se pot folosi sarea si piperul.

Produse interzise in Dieta Lidia Fecioru

In dieta Lidia Fecioru se vor exclude dulciurile, produsele care conțin zaharuri, pastele făinoase, pâinea, cerealele rafinate, băuturile acidulate si alcoolul.

Nu se recomanda consumul mezelurilor, al cărnii tocate, brânzeturilor foarte grase, prăjelilor.

Însa, trebuie menționat ca efectele acestui tip de regim sunt destul de controversate si, de asemenea, ca rezultatele acestuia se pot menține pe o perioada îndelungata doar daca se respecta un program.

Avantajele dietei Lidia Fecioru:

  • De cele mai multe ori, acest tip de dieta se poate plia in funcție de constitutia si cerințele organismului pe care urmează a fi aplicata.
  • Pe parcursul acestei diete nu se impun limitări in ceea ce privește cantitatea de produse consumate.
  • Rezultatele sunt vizibile in ceea ce privește greutatea.
  • Deoarece se evita combinarea a diverse alimente, se poate preveni apariția unor efecte adverse, precum balonarea.

Dezavantajele dietei Lidia Fecioru:

  • Se considera a fi un regim de viața destul de lent; din acest motiv, nu poate fi urmat de către multe persoane.
  • In cadrul dietei Lidia Fecioru nu se respecta principiile unui mod de viața sănătos si echilibrat.
  • Persoanele care urmează aceasta dieta pot fi frustrate, pot avea o stare generala de oboseala.
  • Nu se recomanda persoanelor active si cu un stil de viața alert, pentru ca nu oferă energie.
  • Poate apărea efectul yo-yo, daca se revine la stilul de viața anterior din punct de vedere al obiceiurilor alimentare…
loading...