Home > Diete de slabit > Dietele vedetelor > Dieta Penelope Cruz sau noua dieta mediteraneana
Dieta Penelope Cruz sau noua dieta mediteraneana

Dieta Penelope Cruz sau noua dieta mediteraneana

Penelope Cruz este o imagine emblematică a Hollywood-ului, una dintre cele mai exotice şi talentate actriţe internaționale. De origine spaniolă, ea a fost remarcabilă în filme precum “Volver”, “Belle epoque”, “Vicky Cristina Barcelona”, “Pirates of the Caribbean”. După ce a născut, ea a afişat, la scurt timp, o siluetă de invidiat.

Secretul ei a fost dezvăluit mass-mediei şi de atunci a rămas populară o dietă alimentară ce a fost numită “dieta Penelope Cruz”. De fapt, aceasta e doar o reinterpretare a dietei mediteraneene.

Penelope Cruz

Dieta Penelope Cruz

Dieta Penelope Cruz este una săracă în calorii, constând în trei mese zilnice echilibrate şi trei gustări. Planul de dietă este următorul:
–    Mic dejun: omletă preparată cu ulei de măsline, clătite din ceapă şi hrişcă;
–    Gustare: fructe de pădure sau salată de fructe;
–    Prânz: pui la grătar cu legume crude;
–    Gustare: cuscus cu curmale şi struguri sau un baton proteic;
–    Gustare de seară: maximum patru pătrăţele de ciocolată neagră;
–    Cină: salată verde cu fasole sau amestec de legume cu pui şi ciuperci.

Penelope este adepta stilului alimentar mediteranean, apelând la supă de legume, orez spaniol şi vin. Fructele şi legumele sunt cele care trebuie să abunde în alimentaţie, iar pastele şi orezul, deşi pot fi consumate zilnic, să fie în cantităţi moderate.

Beneficii ale dietei mediteraneene

–    Dieta este benefică pentru cei cu probleme de inimă, dar luptă şi împotriva apariţiei acestor afecțiuni;
–    Dacă nu există un regim medicamentos sever, această dietă ajută la scăderea nivelului de colesterol;
–    Având o cantitate de sodiu redusă, reduce presiunea sângelui din corp;
–    După terminarea dietei şi păstrarea unei alimentaţii echilibrate şi a unui stil de viaţă sănătos, kilogramele pierdute în timpul dietei vor rămâne “pierdute”, iar corpul nu va trece prin procesul de yo-yo, atât de tipic atunci când se renunţă la o dietă; mai exact, nu va acumula din nou greutatea pierdută;
–    Nivelul de energie creşte, iar starea de depresie e diminuată;
–    Există o varietate de alimente pe care le poţi consuma;
–    Previne apariţia diabetului de tip 2 şi e foarte bună în lupta împotriva acestei boli;
–    Bogată în antioxidanţi, dieta ajută la prevenirea bolii Alzheimer.

Alte specificaţii ale dietei mediteraneene

–    În preparate se va folosi uleiul de măsline;
–    Se consumă multe lactate, mai ales iaurturi şi brânză;
–    La masă se serveşte un pahar de vin şi se bea multă apă;
–    Alimentele să fie cât mai proaspete şi nealterate;
–    Carnea roşie trebuie înlocuită cu peşte şi ouă. Aceasta din urmă poate fi totuşi consumată o dată pe lună;
–    Desertul cu prăjituri şi multă ciocolată trebuie înlocuit cu fructe;
–    Nu se consumă mai mult de două ouă pe zi;
–    Zahărul trebuie înlocuit cu miere;
–    Durata unei astfel de diete este de 28 de zile.

Recomandări
–    Deşi e o dietă brevetată şi tot mai populară, trebuie mai întâi să consulţi medicul nutriţionist;
–    Mai ales dacă urmezi dieta Penelope Cruz şi eşti şi fana acestei talentate actriţe, ar trebui să o urmezi şi în ceea ce priveşte stilul ei de viaţă: multă mişcare, cel puţin de cinci ori pe zi, timp de 45 – 60 minute…

loading...