Home > Diete pentru ingrasat > Cele mai bune alimente pentru îngrășare
Cele mai bune alimente pentru îngrășare

Cele mai bune alimente pentru îngrășare

Principalele alimente care te ajută să te îngrași sunt proteinele de origine animală, care sunt considerate cele mai bune pentru a câștiga în greutate, deoarece conțin toti aminoacizii esențiali.

Daca vrei sa iei în greutate în mod sănătos, trebuie să știi ca cele mai comune și accesibile surse de “proteine ​​bune” sunt carnea roșie, peștele, carnea de pasăre, ouăle și laptele.

Alimentele care te ajută sa te îngrași pot fi de diferite tipuri; poți alege să consumi produse bogate în grăsimi și zahar, sau poți opta pentru un mod de alimentație adecvat, prin consumul de alimente naturale, integrale și acordând o atenție sporită aportului caloric.

alimente pentru ingrasare

Ce alimente trebuie consumate pentru a te îngrășa:

Printre alimentele recomandate consumului pentru a lua în greutate sunt:

  1. Carnea roșie – conține proteine si fier; însa, trebuie consumată doar de câteva ori pe săptamână.
  2. Untul de arahide natural – conține proteine și grăsimi, si reprezintă un aliment sănătos pentru a câștiga în greutate repede si sănătos. O lingură de unt de arahide conține 100 de calorii și are 4 grame de proteine. Untul de arahide conține acid folic, magneziu, vitamina E, și vitamina B3. Se va alege un unt de arahide natural, fără adaos de zahar sau ingrediente modificate.
  3. Lapte integral – cu conținut ridicat de vitamine D si A.
  4. Fructe tropicale – mango, papaya, banane, ananas, care au un conținut bogat de zaharuri naturale și oferă un surplus de energie.
  5. Avocado – consumul de avocado reprezintă un mod sănătos de a adăuga grăsimi benefice sănătății. O jumătate de avocado conține 140 de calorii, dar si un nivel ridicat de potasiu, acid folic si vitamina E.
  6. Cereale tip granola – produs natural care au în conținut și adaos de nuci, semințe, la care se poate adăuga si o mână de fructe uscate.
  7. Pâine din cereale integrale – cu conținut ridicat de fibre și minerale.
  8. Uleiuri vegetale – consumate la salate sau folosite la gătit drept înlocuitori ai untului.
  9. Nuci, migdale, fistic, alune – o gustare potrivită daca se dorește a se lua în greutate, deoarece are un conținut ridicat de grăsimi și substanțe nutritive, dar și de fibre.
  10. Cartofi – carbohidrați bogat în proteine, fibre și vitamina C.

În ce constă procesul de alimentație pentru îngrășare:

În cazul în care se dorește obținerea de rezultate într-un timp cât mai scurt, se recomandă a se consuma cel puțin 6 mese pe zi, iar fiecare masă să conțină proteine, amidon, legume și grăsimi sănătoase.

Creșterea în greutate în mod treptat este recomandată întotdeauna. O creștere de 500 kcal pe zi poate duce la creșterea greutății corporale cu 0,5 kg pe săptămână. Obiectivul ar trebui să fie pentru a restabili o greutate corporală ideală în funcție de vârsta, sexul și înălțimea persoanei. Reconstruirea țesuturilor organismului și procesul de menținere a unei stari nutriționale bune și a greutătii corporale ideale sunt câteva motive importante pentru creșterea sănătoasă în greutate.

loading...