Home > Diete pentru ingrasat > Cum să te îngrasi în 2 săptămâni
Cum să te îngrasi în 2 săptămâni

Cum să te îngrasi în 2 săptămâni

Dacă doreşti să te îngraşi în timp record, trebuie să ţii cont însă de câteva sfaturi pentru a nu-ţi deteriora sănătatea. Curele de îngrăşare nu sunt ceva comun, de vreme ce tot mai multe femei încearcă sa scape de surplusul de kilograme, așadar nu încerca să mănânci orice îţi cade în mână, doar pentru că trebuie să consumi multe calorii.

     Bea apa şi fă mult sport

Creşterea în greutate nu înseamnă o acumulare de ţesut adipos, ci de masă musculară, trebuie să previi acumularea de grăsime prin sport sau bând între șase şi opt căni de apă pe zi. Apa este cea care ajută la eliminarea toxinelor din organism.

Cum sa te ingrasi

Ai grija să mănânci cinci mese pe zi în loc de trei

   Într-o cură de îngrășare, trebuie să consumi cu 400-500 de calorii mai mult decât nivelul normal raportat la vârstă, sex şi activitatea zilnică, deci este foarte important să ai trei mese principale şi două secundare.

În cura ta de îngrășare trebuie să incluzi cereale, fructe, legume, ouă şi semințe uleioase crude sau grăsimi sănătoase provenite din somon, nuci sau brânzeturi integrale și lapte. Evită alimentele bogate în grăsimi nesănătoase precum carnea grasă, de asemenea, evită cafeaua, ceaiul verde şi negru şi nu uita că dulciurile nu aduc niciun beneficiu, chiar dacă doreşti să te îngraşi.

  • Micul dejun: o cană de lapte pasteurizat, o cană și jumătate cu fulgi de ovăz, două linguriţe de sirop de arţar, o cană de fructe confiate. Total: 700 de calorii.
  • Gustarea de dimineață: sandviș (din doua felii de pâine integrală, piure de banane, miere şi unt de arahide), o banană şi două cești de lapte pasteurizat. Total: 600 de calorii.
  • Masa de prânz: paste cu legume la cuptor şi o ceaşcă cu lapte (laptele este principala proteină recomandată pentru îngrăşare). Total: 700 de calorii.
  • Gustarea de după-amiază: Shake proteic din o cană cu lapte şi două felii mari de fructe. Total: 658 de calorii.
  • Cina: 170 de grame de somon la grătar, un cartof mare copt, o cană de fasole verde (gătită la cuptor) şi o cane de lapte pasteurizat. Total: 700 de calorii.
  • Gustarea de seară: smoothie cu unt de arahide. Total: 600 de calorii.

Pentru o cură de îngrăşare eficientă, se recomandă acumularea a 500 de grame pe săptămână, dar nu mai mult de trei kilograme pe lună, orice pondere mai mare înseamnă că se depune prea multă grăsime. Cântărește-te la fiecare sfârşit de săptămână, doar aşa îţi poţi vedea progresul. În cazul în care cura ta de îngrășare stagnează, se recomandă să creşti zilnic aportul caloric cu 200-250 de calorii.

      Leacuri băbeşti pentru cura de îngrăşare

Ghimbirul se recomandă în curele de îngrăşare, deoarece stimulează întregul organism, influenţează activitatea gastrică şi stimulează apetitul.

Tinctura de hrean care datorită compoziţiei sale bogate în săruri minerale şi vitamine are rol antianemic, se recomandă 25 de picături de trei ori pe zi amestecate cu apă sau ceai şi se consumă cu 15 minute înainte de masă.

Atenţie, aceste două tratamente nu trebuie să dureze mai mult de o lună, deoarece pot provoca iritaţii stomacului.

Pătrunjelul consumat în orice formă are rol nutritiv.

Uleiul de tarhon, care se găsește sub formă de capsule, stimulează apetitul alimentar…

Moştenirea genetică poate afecta procesul de îngrășare.

Dacă părintii tăi sunt la fel, nu este cazul să te îngrijorezi, este bine să nu forţezi limitele pentru că poţi cădea în latura cealaltă. Ai grijă cu mâncatul la ore nepotrivite!

În cazul în care cura nu dă rezultate, consultă un medic nutriţionist, el va stabili care este cauza problemei tale şi, desigur, un tratament potrivit.

loading...