Home > Diete pentru ingrasat > Dieta pentru ingrasare pe zile
Dieta pentru ingrasare pe zile

Dieta pentru ingrasare pe zile

Chiar daca, de cele mai multe ori nu o recunosc, oamenii au fost preocupati, dintotdeauna, de felul in care arata, majoritatea fiind concentrati fie pe mentinerea greutatii corporale, fie pe eliminarea kilogramelor acumulate in plus. Dar ce ne facem insa cu cele care se afla in ipostaza de a gasi cea mai buna dieta pentru ingrasare pe zile?

Bineinteles ca si pentru acestea exista solutii oferite chiar de catre nutritionisti, deoarece, chiar si in cazul urmarii unui program de dieta pentru ingrasare pe zile, exista anumite reguli care trebuie respectate de catre cele care considera ca mai au nevoie de cateva kilograme pentru a atinge greutatea care le face sa se simta cu adevarat confortabil.

Asadar, ia-ti o foaie si un pix si pregateste-te sa notezi pasii pe care ii ai de urmat in urmatoarele 7 zile, pentru a obtine silueta de vis.

Dieta pentru ingrasare pe zile

Programul zilnic de ingrasare consta in:

Micul dejun, considerat si cea mai importanta masa a zilei, trebuie sa fie compus dintr-un mix de cereale integrale si lapte integral, la care poti adauga, pentru o doza suplimentara de energie, un pahar de suc de fructe. Intre mese poti savura o banana, care va oferi aportul caloric de care organismul tau are nevoie pentru a functiona corespunzator.

La pranz, poti consuma fie o portie de cartofi, fie orez sau fasole, aliemente cunoscute ca fiind necesare atunci cand doresti sa ai parte de un program de ingrasare echilibrat si sanatos. Un aliment care te va ajuta in dieta pentru ingrasare pe zile pe care te-ai decis sa o urmezi, este painea din faina integrala, care nu trebuie sa lipseasca niciodata de pe masa ta.

Si cum nicun pranz nu poate fi incheiat cu succes daca nu este incununat si de o binemeritata portie de desert, poti alege cu incredere sa te delectezi cu deliciosul unt de arahide.

Viata cosmopolita, lipsa momentelor de respiro, ne fac pe cele mai multe dintre noi sa dam prioritate doar celor 3 mese ale zilei insa nutritionistii recomanda sa incercam, pe cat posibil, sa nu trecem peste gustari, mai ales atunci cand ne-am propus sa urmam, cu desavarsire, o dieta de ingrasarse pe zile.

Prin urmare, gustarea ta poate sa fie reprezentata fie de un mar, fie de cateva oleaginoase de tipul migdalelor, alunelor de pamant sau nucilor, fie de un racoritor sake din fructe de sezon.

In ceea ce priveste cina, mizeaza pe o portie de piure de cartofi, la care poti asezona un sos din branza, sau, de ce nu, opteaza sa gatesti la abur cateva pastai de fasole verde ori broccoli. De asemenea, pentru diversitate, poti alterna legumele cu o portie de carne slaba la gratar.

Insa, daca aveai impresia ca doar alimentele sunt cele mai importante atunci cand urmezi o dieta de ingrasare pe zile, tin sa te informez ca nutritionistii impartasesc si alte secrete care functioneaza atunci cand vrei sa mai iei cateva kilograme in plus.

Trucuri eficiente pentru ingrasare

Iata care sunt acestea:

– Sportul, venerat atat in curele de slabire, cat si in cele de ingrasare, are un rol esential, deoarece te va ajuta sa iti maresti masa musculara intr-un mod cat se poate de sanatos, dar si estetic. Asadar, un program de exercitii fizice nu strica, drept pentru care genoflexiunile, ridicarea greutatilor, gimnastica sau mersul pe bicicleta vor participa la obtinerea unei siluete tonifiate.

– Consumul a cel putin 2 litri de apa pe zi este deja considerat a fi o regula arhicunoscuta in curele de slabire. Aceasta nu face exceptie nici in dieta de ingrasare, deoarece apa este cea care favorizeaza procesul prin care organismul absoarbe eficient substantele nutritive. Deci, pe langa energizantele sucuri din fructe si legume proaspete, apa joaca un rol important in functionarea optima a organismului.

Acum, ca ai luat la cunostinta de metodele prin care poti beneficia de o dieta de ingrasare pe zile, nu iti ramane decat sa te inarmezi cu rabdare si perseverenta, deoarece, cu siguranta rezultatele mult asteptate nu vor intarzia sa apara.

loading...