Home > Diete pentru ingrasat > Regimul de 10 zile ca sa te ingrasi
Regimul de 10 zile ca sa te ingrasi

Regimul de 10 zile ca sa te ingrasi

Ce implica regimul de zece zile pentru a lua in greutate:

Mananca mai mult și mai des. Un program de cel putin trei mese pe zi si minimum  doua gustari mari.

Cresterea portiilor. Adăuga un element suplimentar pentru micul dejun tipic. Mananca putin mai multe alimente în timpul fiecarei mese.

Se vor adăuga mai multe cereale in farfurie, o felie groasa de paine pentru masa de pranz si cartofi suplimentari pentru cina. Daca doriti să castigati chiar mai mult în greutate în zece zile, consumati o gogoasa sau cateva batoane de cereale integrale dupa fiecare masa, ca o gustare.

Pentru a lua in greutate, se va creste numarul caloriilor. Mananca grau, tarate de secara sau paine si cereale, legumele bogate in amidon, cum sunt cartofii, sfecla rosie, porumbul, fasolea; nuci si fructe uscate, cum sunt stafidele, caisele si curmalele; bea suc de fructe si morcovi. Alegeti fructe care au un numar mai mare de calorii, cum sunt mere, pere, ananas și banane. Alegeti supe cu fasole sau linte.

Expertii considera ca se pot adauga intre unul-doua kilograme la greutate in fiecare saptamana. Pentru a obtine rezultate in zece zile, trebuie sa mananci cel putin 1.000 de calorii in fiecare zi.

Regimul-ca-sa-te-ingrasi

Adaugati in alimentatie surplus de calorii suplimentare. Nuci, cereale sau ulei de masline, avocado, miere, unt, smantana, germeni de grau, praf de proteine, salata, maioneza si unt de arahide pot fi adaugate la produsele alimentare pentru a creste aportul de calorii.

Pentru a castiga mai mult in greutate, inlocuiti apa cu bauturi ce au un continut crescut de calorii, care se vor include ca un supliment intre mese. Acest alimente vor potoli nu numai setea, dar vor adauga si calorii.

Se recomanda cat mai mult efort fizic; bineinteles ca nu poate parea logic sa se exercite exercitii de miscare în timp ce se doreste cresterea numarului de kilograme, insa exercitiile va vor ajuta sa transformati grasimea in masa musculara. Adaugati exercitii cu haltere in rutina de exercitii fizice de cel putin trei ori pe saptamana.

Dezavantajele regimului de zece zile

Cresterea in greutate poate fi obositoare si consumatoare de timp. Exista posibilitatea sa mancati o multime de alimente pe tot parcursul zilei si sa nu adaugati kilograme la greutatea dumneavoastra. Scopul este de lua in greutate intr-un mod sanatos, nu pentru a adăuga cateva kilograme prin orice mijloace nesanatoase.

Este foarte important ca atentia sa se concentreze pe consumul de alimente, dar la momentul potrivit si in cantitatea potrivita…

Un alt dezavantaj este acela ca, in cadrul acestui regim de ingrasare in zece zile se recomanda consumul de suplimente nutritive.