Home > Diete pentru ingrasat > Top 10 diete de ingrasare
Top 10 diete de ingrasare

Top 10 diete de ingrasare

In vreme ce majoritatea oamenilor cauta metode noi pentru a scapa de de kilogramele in plus si de a elimina grasimea nedorita, mai sunt si oameni are voi sa pune pe ei cateva kilogarme. Din pacate, multi cad in plasa suplimentelor suplimentare sau a mancarii de tip junk-food.

Top 10 diete de ingrasare reprezinta solutia pentru acumularea de kilograme in mod sanatos.

Daca vrei sa iei in greutate si sa nu te alegi cu o burta cu grasime, elimina alimentele bogate in grasimi si alege-le pe cele cu un continut ridicat de proteine si nutrienti. Consuma alimente satioase, cu un continut scazut de grasimi.

Dieta cu carne. Consuma carne in fiecare zi. Alege carnea rosie mai putin grasa de vitel, bivol sau vanat. In general carnea alba, de gaina sau curcan, se recomanda in dietele de slabire, dar consumata in cantitati ridicate confera necesarul zilnic de proteine si reprezinta suplimentul necesar pentru antrenamentul fizic. Pieptul de pui sau curcan este considerat a fi partea cea mai sanatoasa a unei pasari, datorita continutului scazut de grasime. Ai nevoie de proteine pentru convertirea grasimii in muschi, atunci cand faci sport.

diete pentru ingrasat

Dieta cu peste si fructe de mare. Mananca peste cat mai des intr-o saptamana, de exemplu somon, cateva portii pe zi, deoarece reprezinta o sursa sanatoasa de proteine si calorii. Pestele ton este de asemenea pe lista alimentelor recomandate. Tonul contine acizi grasi vitali, o rezerva pentru grasimi sanatoase, ce va ajuta la castigarea de grame in plus, dar si la mentinerea unei stari de bine. De asemenea, crevetii contin o mare cantitate de nutrienti si acizi grasi sanatosi. Pregatiti-va un platou apetisant cu creveti, legume, impreuna cu somonul gatit la aburi, adaugand astfel dietei calorii sanatoase si un plus de savoare.

Dieta cu lactate. Laptele gras integral este cel mai bun ingredient al unei ingrasari rapide. Bea un pahar de lapte in fiecare dimineata pe stomacul gol, ca energizant, sau dupa masa, cu putina cacao si scortisoara, ca desert. Alege pentru micul dejun o felie de paine integrala unsa cu putin unt si peste ton, sau alaturi de un ou fiert. Untul este potrivit pentru o dieta de ingrasare pe termen lung, dar consumul trebui sa fie moderat. Excesele de orice fel dauneaza. Nicio zi fara branza pe masa. Branza inseamna lapte concentrat, avand un continut ridicat de proteine, grasimi, calciu si colesterol.

Dieta cu fructe oleaginoase si seminte. Cinci miezi de nuca pe zi sau zece migdale pe zi ca gustare intre mese dau efect garantat. Adauga nucile intr-un sandvis delicios pentru micul dejun, cu branza gorgonzola si miere de albine; seminte de dovleac sau migdale in salata, quinoa alaturi de legume gratinate, susan neprajit sau seminte decojite de floatrea-soarelui in iaurt. O alegere mai neobisnuita sunt ghindele; acestea contin antioxidanti si fibre. Sunt bune si crude, dar coapte sunt un deliciu. Folositi ulei de masline in loc de unt, iar ghidele vor fi mai nutritive si sanatoase.

Dieta cu fructe uscate. Poti creste intr-un mod sanatos numarul de calorii zilnice, mancand fructe uscate ca gustare intre mese sau ca desert. Atentie la cantitate, deoarece contin zaharuri. Se recomanda combinatii de prune uscate, stafide, caise uscate, curmale sau smochine. Pentru energie intreaga zi, adauga-le in iaurt, impreuna cu o portie de granola sau cereale integrale.

Dieta cu cereale. Alege sa te bucuri de o diete sanatoasa si delicioasa in acelasi timp. Pentru micul dejun, alege 500 de calori intr-un bol de granola, iaurt si fructe uscate. Iti confera energie datorita cantitatii de carbohidrati, zaharuri, si un plus de fibre.
Dieta cu legume. Alege legumele satioase precum fasolea verde, fasolea boabe, mazarea, deoarece au un continut proteic si caloric ridicat. Soia este delicioasa, satioasa, bogata in proteine, dar si in calciu, fier, vitamina B si fibre. Dar nu uita sa adaugi si alte legume, verdeturi, ciuperci si, de ce nu, carne sau oua. Mananca legume la orice masa: crude, la aburi sau la gratar, cat mai putin procesate, pentru a-si pastra nutrientii.

Dieta cu fructe. Adauga zilnic in meniul tau fructe cu un continut ridicat de calorii, precum banane sau avocado. O banana contine aproximativ 100 de calorii. Bananele sunt bogate in carbohidrati si nutrienti si reprezinta un excelent carburant pentru exercitiile fitness si cardio. Bea sucuri de  fructe in loc de a consuma fructele intregi, pentru mai multi nutrienti si zaharuri la o portie. Prepara un smoothie sau un cocktail. In cazul dietei cu fructe, se recomanda sa bei un pahar de suc de portocale dupa micul dejun. In locul gustarii intre mese bea un smoothie hranitor, mananca doua banane sau un avocado.

Dieta carbohidrati. Carbohidratii sunt necesari in arderile metabolice, dar totul cu o limita. Mananca dimineata paine integrala prajita, paine graham sau de secara. Alege pentru pranz paste integrale, cartofi dulci sau orez brun, aliment cu un continut ridicat de carbohidrati, dar nutritiv in acelasi timp. Cartofii sunt o sursa importanta de carbohidrati si zaharuri. Serviti copti sau pe gratar, ca o gustare sanatoasa, reprezinta o optiune accesibila de masa satioasa si nutritiva. Orezul brun este o sursa dietetica de carbohidrati, care vin la pachet cu o mare doza de fibre. Si spanacul este bogat in carbohidrati, asa ca il puteti adauga la masa de pranz. O alternativa la consumul de paine poate fi mamaliga sau, de ce nu, painea de malai, o retata noua pe melegurile noastre. Painea de malai are un gust dulce, iar datorita continutului ridicat de carbodidrati, se  recomanda o singura bucata la o masa.

Dieta cu oua. Studiile recente au demonstrat ca nu se intampla nimic rau in organismul tau daca mananci oua in fiecare zi. Este o dieta care nu implica mari costuri. Se recomanda, in medie, un ou pe zi, in general fiert sau sub forma de omleta la cuptor. Pentru sanatate si un plus de proteine, puteti incepe oricand o dieta cu oua de prepelita. Ouale va ofera proteine, vitaminele A, D, si E fiind o sursa de colesterol bun.

Adauga grasimi sanatoase dietelor tale, un mod rapid si usor de adauga niste calorii suplimentare; alege uleiul de masline, uleiul de rapita, ulei nerafinat de floarea-soarelui, de porumb; consuma uleiul pe cat se poate crud, neprocesat, in salate, alaturi de cartofi copti, carne la gratar si pe legume crude sau gratinate…

loading...