Home > Diete pentru ingrasat > Top 10 metode de ingrasare rapida
Top 10 metode de ingrasare rapida

Top 10 metode de ingrasare rapida

Pentru majoritatea celor care încearcă în disperare să slăbească, persoanele aflate la polul opus, care caută metode de îngrășare rapidă reprezintă o ciudățenie a naturii. Printre motivele pentru care unii își doresc să ia în greutate în loc de a slăbi se numără problemele de sănătate, lipsa apetitului, practicarea anumitor sporturi, dorința de a-și dezvolta masa musculară sau, pur și simplu, să bată genetica. Iată însă zece metode de îngrășare rapidă și sănătoasă.

1.    Mai multe proteine și carbohidrați

Dacă încercați din răsputeri să vă îngrășați rapid, trebuie să începeți, în mod evident, cu ceea ce mâncați. O dată cu majorarea cantității de proteine, este necesar să asimilați mai mulți carbohidrați, pentru o masă musculară mărită. Astfel, se recomandă să consumați alimente cu carbohidrați cu 45 până la 60 de minute înainte de începerea antrenamentului și la 15 minute după finalizarea exercițiilor. De asemenea, pentru mai multă energie în mușchi, specialiștii recomandă consumul de grăsimi sănătoase precum migdale, alune de pădure, avocado, ulei de măsline, ulei de pește sau ulei de floarea-soarelui.

Top 10 metode de ingrasare rapida

2.    Exerciții cu mai multe repetiții

Pentru dezvoltarea rezistenței fizice, specialiștii recomandă un număr mai mic de repetiții, între 3 și 6. În cazul în care se dorește mărirea masei musculare, esențială în procesul de îngrășare sănătoasă, dar și rapidă, fiecare tip de exercițiu trebuie repetat de 7 până la 12 ori.

3.    Un somn mai odihnitor

Somnul este esențial în cazul în care vă doriți să vă îngrășați rapid, în condițiile în care mușchii se refac și se fortifică atunci când dormim. Mușchii deja formați au nevoie de 48 până la 72 de ore pentru a se reface, deci opt ore de somn pe noapte reprezintă o țintă corectă pentru cei care vor să se îngrașe într-un mod sănătos.

4.    Lucrați grupe mari de mușchi

Rezultatele semnificative în ceea ce privește îngrășarea rapidă nu pot fi obținute decât atunci când acordați o atenție sporită grupelor mari de mușchi, în timpul antrenamentelor. Concentrați-vă pe mușchii picioarelor, cei ai spatelui și ai pieptului. În plus, atunci cînd lucrați aceste grupe de mușchi ardeți mai multe calorii, deci evitați acumularea grăsimilor.

5.    Beți multă apă

Când vine vorba despre mărirea masei musculare, care contribuie de fapt la îngrășarea sănătoasă, cantitatea de apă consumată este o altă cheie de care nu trebuie să uitați. Apa este reținută în mușchi, deci atunci când nu ne hidratăm îndeajuns masa musculară pare să se micșoreze. În plus, o hidratare corectă ajută la o mai bună funcționare a corpului și a mușchilor implicit.

6.    Mai multe genuflexiuni

Genuflexiunile ajută la dezvoltarea mușchilor extremităților inferioare ale corpului. Atunci când faceți genuflexiuni, amintiți-vă să țineți picioarele îndepărtate paralel cu umerii, vârfurile picioarelor îndreptate înainte și trunchiul drept. Pentru cele mai bune rezultate, faceți genuflexiunile în fața oglinzii. În așa fel puteți veți putea urmări mișcarea genunchilor.

7.    Exercițiile pe bancă

Exercițiile efectuate pe bancă ajută la dezvoltarea mușchilor pieptului, umerilor și tricepșilor. Pot fi efectuate pe o bancă sau chiar pe o minge de exerciții, în unghiuri sau poziții diferite. În timp ce faceți astfel de exerciții pe bancă, nu uitați să relaxați mâinile pe halteră și să împingeți într-o formă de ”C”, și nu de sus în jos.

8.     Încercați tracțiunile

Exercițiile de tip ”pull-up”  lucrează toată partea superioară a corpului, dar mai ales mușchii spatelui și bicepșii. În funcție de poziționarea mâinilor, variază gradul în care anumiți mușchi sunt mai solicitați decât alții. Puteți să poziționați mânile cu palmele spre corp, opuse corpului sau una în fața celeilalte.

9.    Sprinturile, parte impotantă a antrenamentelor

Antrenamentele care includ astfel de exerciții presupun o durată scurtă, din care circa 80% reprezintă sprinturile, iar restul odihnă. Studiile au arătat faptul că această metodă contribuie la înmulțirea hormonilor ce ajută la mărirea masei musculare și menține cantitate de hormoni ridicată, chiar și după finalizarea exercițiilor.

10.    Îndreptările, un exercițiu minune

Îndreptările, sau ”deadlift-urile”, reprezintă un exercițiu avansat, deci mai puțin accesibil celor cu o condiție fizică precară. Efectuarea acestui tip de exercițiu contribuie însă la îngrășarea rapidă într-un mod sănătos. Într-o singură sesiune, îndreptările lucrează mai mulți mușchi decât oricare alt exercițiu, tonifiind spatele, abdomenul, picioarele, mâinile și umerii. Ca să nu vă accidentați, țineți picioarele îndepărtate înainte și paralele cu umerii. Când ridicați greutățile, amintiți-vă să încordați abdomenul și să împingeți din călcâie și picioare.

loading...