Home > Diete sanatoase > Dieta caloriilor negative te ajuta sa slabesti un kg pe zi
Dieta caloriilor negative te ajuta sa slabesti un kg pe zi

Dieta caloriilor negative te ajuta sa slabesti un kg pe zi

In timp ce exista numeroase versiuni ale acestei diete, in cea mai mare parte i se spune celui ce porneste dieta ca este necesar sa consume alimente si bauturi care au un efect caloric negativ. Un efect caloric negativ inseamna ca numarul caloriilor pe care organismul dumneavoastra trebuie sa le proceseze trebuie sa fie mult mai mare decat se gaseste in mancarea propriu-zisa.

Un exemplu clasic al unui aliment cu calorii negative este telina, care este facuta in mare parte din apa si celuloza (fibra pe care organismul nu o poate digera) si vitamine si minerale non-calorice.

Fructe si legume cu calorii negative

Diferitele versiuni ale acestei diete permit consumul a multor alimente cu continut specific, dar expres alimente bogate in fibre, de exemplu fructe si legume ca sparanghelul, broccoli-ul, morcovii, conopida, marul, pepenele galben, afinele si coacazele. Aceasta dieta afirma faptul ca poti manca efectiv ce si in ce cantitati doresti dintre toate aceste fructe si legume selectate cu atentie si totusi sa obtii scaderea in greutate mult dorita.

caloriilor negative

Potential ridicat de scadere in greutate

Dieta pe baza de calorii negative afirma ca se poate ajunge la pierderea a unui kilogram pe zi. Chiar daca acest lucru ar fi adevarat, aceasta scadere drastica in greutate nu ar fi niciodata recomandata de nimeni, daca nu consulta in prealabil un medic specialist. O rata normala recomandata de scadere in greutate ar fi de 0.500 gr sau un kg pe saptamana.

Puteti incepe aceasta dieta prin a lua la pachet, in loc de cafea sau orice altceva ati consuma dimineata, o mica legatura de telina. Este satioasa, va va da senzatia de plin si va va mentine aceasta stare pana la pranz.

De fapt, chiar nu conteaza cat de mult mancati. Doar asigurati-va ca manancati oricand aveti senzatia de foame, dar nu cat sa va simtiti plina, ci doar satisfacuta; asta insemnand consumul la aproximativ doua-trei ore. Evident, in timp ce tineti aceasta dieta, este necesar sa va abtineti de la alcool, zahar, miere si alte inlocuitoare dulci.

Va vom prezenta, in cele ce urmeaza, doua retete foarte delicioase de dressing, pe care le puteti folosi oricand peste o salata sau pur si simplu cu o leguma.

Pentru prima este nevoie sa amestecati o jumatate de pahar de ulei de masline extravirgin, rece, cu ¼ de pahar de otet de mere, sucul la o lamaie si doi catei de usturoi pisati, apoi adaugati cateva din mirodeniile dumneavoastra preferate, uscate, precum: oregano, busuioc, cimbru, coriandru sau seminte de telina. Veti obtine un pahar, asa ca il puteti pune la rece si folosi oricand aveti nevoie, nu mai mult de o luna…

Sosul pentru legume il puteti face in casa, foarte usor. Aveti nevoie de doua linguri cu mustar, de buna calitate, intr-un vas de 500 g, in care ati pus, in prealabil, iaurt slab in grasimi. Condimentati dupa gust, cu o lingura cu diferite ierburi uscate ca cele mentionate mai sus si un varf de cutit cu ardei sau boia iute.

loading...