Home > Diete sanatoase > Dieta cu piersici reduce ridurile
Dieta cu piersici reduce ridurile

Dieta cu piersici reduce ridurile

Dieta cu piersici se recomanda, deoarece piersicile sunt surse nutritive de vitamine A si C, iar aceste fructe se pot manca in loc de o gustare sau pentru a inlocui o masa.

Dieta cu piersici se va urma pentru a alunga bolile legate de obezitate, cum ar fi diabetul zaharat, sindrom metabolic si a bolilor cardiovasculare.

Dieta cu piersici este foarte utila, pentru ca pe durata acesteia se pot slabi pana la sase kilograme in trei zile.

Pentru a ajuta tranzitul intestinal, se recomanda ca pe parcursul dietei sa se sconsume minimum opt pahare de apa.

Tip de meniu in dieta cu piersici

Mic dejun :
•    O piersica proaspata sau doua jumatati de piersica din compot.
•    Un iaurt degresat.
•    O cafea.

Pranz
•    O piersica proaspata sau doua jumatati de piersica din compot.
•    Un iaurt degresat.
•    Un gratar din piept de pui.

Cina
•    O piersica.
•    Un iaurt light.
•    Doua oua fierte.

Dieta cu piersici

Beneficiile dietei cu piersici

Dieta cu piersici se cere a fi o dieta echilibrata insa, inainte de a lua decizia sa urmati o asemenea dieta, se recomanda consultul unui specialist.

O  piersica medie (147 grame) are 50 calorii, 0,5 grame de grăsimi, zero grame de colesterol și de sodiu, 15 grame de carbohidrati, 13 grame de zahăr, doua grame de fibre și un gram de proteine. Acesta oferă 6% din necesarul zilnic de vitamina A și 15% din nevoile zilnice de vitamina C.

Consumul unei piersici poate creste cu 2% sau mai mult valoarea de zi cu zi de vitamine E și K, niacina, acid folic, fier, colină, potasiu, magneziu, fosfor, mangan, zinc și cupru.

Efecte pozitive ale dietei cu piersici

•    Conform unor studii amanuntite facute in urma consumului de piersici in dieta, s-a ajuns la concluzia ca se obtin rezultate in afectiuni precum: obezitate, diabet zaharat, sindrom metabolic si boli cardiovasculare.
•    Dieta cu piersici reprezinta o sursă excelentă de antioxidanti puternici cu un continut ridicat de vitamina C; consumul acestor fructe combate formarea de radicali liberi, cunoscuti ca fiind o cauza a aparitiei cancerului.
•    Consumul de piersici, precum si aplicarile acestora local, pe ten, pot reduce ridurile, pot imbunatati textura pielii si ajuta în lupta impotriva afectiunilor pielii cauzate de soare și de poluare. Vitamina C, de asemenea, joaca un rol vital in formarea de colagen, sistemul de sprijin al pielii.
•    Studiile au aratat ca diabeticii care consuma aceste fructe in regimul lor alimentar au niveluri de glucoza mai mici in sange.
•    Sanatatea inimii este, de asemenea, ajutata de dieta cu piersici – prin continutul de fibre, potasiu, vitamina C – reduce riscul de boli cardiovasculare.
•    Dieta cu piersici reduce caderea parului si ofera un aspect pozitiv scalpului.
•    Dieta cu piersici are efect diuretic, ce ajuta la curatarea rinichilor si a vezicii urinare.
•    Piersicile au excelentă activitate antimicrobiana si antioxidanta…

loading...