Home > Diete sanatoase > Dieta de 6 zile – dieta Thurmond
Dieta de 6 zile – dieta Thurmond

Dieta de 6 zile – dieta Thurmond

Dieta de 6 zile reprezinta o versiune scurta, derivata dintr-un regim pentru slabit mult mai amplu, ce dureaza 6 saptamani, care mai este cunoscut sub numele de dieta Thurmond.

Este o cura care se concentreaza pe consumul unui numar mare de proteine, putine grasimi si un consum limitat de carbohidrati. In cele ce urmeaza, va prezentam caracteristicile acestei cure si cum va poate ajuta sa pierdeti kilogramele nedorite.

Dieta de 6 zile ajuta la remodelarea corpului in mod personalizat, in functie de tipul metabolismului si tipologia corpului. Aceasta cura este restrictionata la 1200 calorii pe zi si se urmeaza timp de 6 zile consecutive, iar pe langa alimentatia impusa, sunt necesare si exercitiile fizice usoare, insotite de suplimente cu vitamine. Hrana de baza este alcatuita din alimente care se digera mai lent, precum proteine din carne si carbohidrati proveniti din legume si fructe.

dieta Thurmond

In ce consta dieta de 6 zile:

Fiecarei persoane care doreste sa urmeze aceasta cura ii corespunde un anumit grup de alimente cu ajutorul caruia poate pierde in greutate. Cu ajutorul unui specialist in nutritie, se poate alcatui tiparul personalizat in functie de necesitatile fiecaruia. Portiile sunt mici, dar se mananca des, pentru a spori metabolismul ca sa arda grasimile. In plus, se beau cate 12 cani de apa pe zi, pentru a imbunatati rezultatele; aceasta cantitate de apa in asociere cu alimentele specifice tipului de organism, aduc efecte de hidratare asupra pielii, care determina aspectul acesteia si obtinerea unui ten mai intinerit, fara riduri.

Trebuie evitate sporturile solicitante si inlocuite cu exercitii fizice usoare, pe toata durata celor 6 zile; puteti merge pe jos sau cu bicicleta, puteti urca muntele pe drumurile usoare sau cu dificultate medie, intr-un ritm obisnuit, la pas normal. Un alt exercitiu fizic pe care trebuie sa il practicati pe parcursul dietei de 6 zile se numeste „respiratie abdominala” si reprezinta un fel anume de a respira prin care se oxigeneaza mai eficient organismul.

Alimente interzise:

• Nu se consuma alimentele procesate.
• Condimentele sunt interzise pe toata perioada in care se urmeaza dieta de 6 zile, deoarece contin sare si zahar in cantitati mari.
• Pe lista alimentelor de evitat se afla si produsele lactate de orice tip: lapte, iaurt, branza, unt, inghetata etc.

Exemplu de meniu pentru o zi:

Micul dejun:
– 3 oua fierte (fara galbenus)
– jumatate de grapefruit

Gustare intre micul dejun si pranz:
– 85 g piept de curcan fara pielite
– frunze de laptuci cat sa incapa intr-un bol mic, de marimea unei cani

Pranz:
– 55 g piept de pui fara pielite
– jumatate de cana de orez brun sau o felie de paine din secara
– legume fara amidon

Gustarea dintre pranz si cina:
– 85 g de ton proaspat (de preferinta) sau la conserva
– frunze de laptuci cat sa incapa intr-un bol mic, de marimea unei cesti

Cina:
– 55 g piept de pui fara pielite
– jumatate de cana de orez brun sau o felie de paine din secara
– legume fara amidon

Masuri de precautii

Dieta de 6 zile nu se recomanda persoanelor care urmeaza tratamente, care sufera de hipotensiune sau diabet, deoarece poate afecta buna functionare a medicatiei respective. Ca in cazul oricarei diete fade, este important ca un medic sau un specialist in nutritie sa supravegheze evolutia de-a lungul perioadei de 6 zile in care urmati acest regim pentru slabit.

loading...