Home > Diete sanatoase > Diete sanatoase de primavara
Diete sanatoase de primavara

Diete sanatoase de primavara

Primăvara este sezonul cu cele mai multe legume şi, de aceea, o dietă sănătoasă de primăvară este binevenită. Pe tot parcursul unei diete de primăvară este esenţial să nu sari peste micul dejun, doar aşa te vei simţi sătulă pe toată durata zilei şi nu vei avea senzaţie de foame. Încearcă să renunţi la obiceiurile nesănătoase precum fumatul şi bautul cafealei, poţi în schimb să faci 30 de minute de aerobic pe zi şi să beai ceai verde neîndulcit.

Diete de primavara

Meniu pentru dieta de primavara

Mic dejun

  • 50g de fulgi de ovăz cu migdale şi lapte degresat
  • omletă din două albuşuri de ou şi ceapă
  • clătite făcute în casă din făină integrală şi fără zahăr, un shake din morcovi ţelină şi mere şi doi biscuiţi dietetici
  • Un fresh de portocale şi grapefruit cu o linguriţă de miere şi câţiva biscuiţi dietetici

Prânz

  • 150 de grame de piept de pui cu fasole verde şi suc de morcovi şi suc de lămâie
  • Tocană de urzici şi un bol de supă cremă de ciuperci
  • Mâncare de sparanghel cu lămâie verde şi ulei de măsline
  • Cocktail de fructe de mare
  • 200g de paşte din făină integrală cu sparanghel şi pui
  • Peşte la cuptor cu roşii, lămâie şi legume

Cină-

  • Salată verde cu legume de sezon
  • Salată verde cu ou fiert
  • Salată de spanac cu felii de căpşune
  • Salată de roşii, castraveţi, avocado şi ton la conservă mărunţit
  • Un bol cu fructe de pădure şi nucă, fistic, migdale sau alune de pădure crude

Gustări-

  • O mână de migdale crude
  • Un baton de cereale
  • Câteva fructe proaspete
  • Un iaurt natural

Dieta vegetariană

Dieta vegetariană este perfectă pentru sezonul primăvăratic şi este foarte sănătoasă. Mai multe vedete precum Andreea Raicu, Claudia Cream sau Lili Sandu au încerca deja un astfel de regim şi au avut rezultate spectaculoase, pielea a devenit mai luminoasă, iar celulita a dispărut. Alături de un program de fitness stabil, vei reuşi să arzi între 7 şi 15 kilograme, în funcţie de câte zile doreşti să o urmezi.

Meniu

Mic dejun- un măr ras cu două linguriţe de nuci caju şi o linguriţă de miere.

Prânz- salată din legume de sezon, cartofi fierţi, o jumătate de cană de alge wakame şi jumătate de linguriţă de sos de soia.

Cină- un smoothie dintr-un măr, o banană, seminţe de cânepă, o cană de borş făcut în casă, o jumătate de legătură de pătrunjel, o mână de spanac şi o lingură de miere, toate ingredientele se dau prin blender până rezultă un nectar.

Dieta micului dejun

Timp de 15 zile vei mânca un mic dejun prestabilit, iar restul meselor vor fi compuse din alimente sărace în carbohidraţi, dar bogate în proteine.

  1. Un smoothie din 120 ml pudră proteică şi orez, o jumătate de banană şi 120g fructe de pădure.
  2. Un iaurt grecesc, 50g de măsline şi orez brun 130g.
  3. O salată de fructe dintr-un măr, o portocală, o jumătate de banană, avocado şi nuci
  4. 250g de broccoli fiert, amestecat cu o lingură de ulei de măsline.
  5. O felie de pâine integrală, un ou fiert şi două feliuţe de brânză.
  6. O mâncare de ciuperci preparată fără ulei.
  7. O supă de pui.
  8. O felie de brânză degresată şi 250g de cireşe.
  9. O salată de ridichii cu ou şi o felie de pâine integrală.
  10. 200g de fasole verde fiartă la aburi.
  11. 200g de ton în suc propriu, două felii de pâine integrală şi un ardei iute.
  12. Două felii de pâine integrală, două linguri de brânză integrală şi seminţe de în
  13. Două linguri de unt de soia, câteva felii de banană şi două felii de pâine integrală.
  14. Un baton din fulgi de ovăz, un măr şi un pahar de lapte rece.
  15. O felie de pepene galben şi un ceai verde neîndulcit…
loading...