Home > Diete sanatoase > Diete sănătoase de primăvară
Diete sănătoase de primăvară

Diete sănătoase de primăvară

Primăvara este sezonul cu cele mai multe legume şi, de aceea, o dietă sănătoasă de primăvară este binevenită. Pe tot parcursul unei diete de primăvară este esenţial să nu sari peste micul dejun, doar aşa te vei simţi sătulă pe toată durata zilei şi nu vei avea senzaţie de foame. Încearcă să renunți la obiceiurile nesănătoase precum fumatul şi băutul cafelei; poţi, în schimb, să faci 30 de minute de aerobic pe zi şi să beai ceai verde neîndulcit.

Diete de primavara

Meniu pentru dieta de primăvară

Mic dejun

  • 50 g de fulgi de ovăz cu migdale şi lapte degresat
  • omletă din două albușuri şi ceapă
  • clătite făcute în casă din făină integrală şi fără zahăr, un shake din morcovi, ţelină şi mere, şi doi biscuiţi dietetici
  • Un fresh de portocale şi grapefruit cu o linguriţă de miere şi câţiva biscuiţi dietetici

Prânz

  • 150 de grame de piept de pui cu fasole verde şi suc de morcovi, şi suc de lămâie
  • Tocană de urzici şi un bol de supă-cremă de ciuperci
  • Mâncare de sparanghel cu lămâie verde şi ulei de măsline
  • Cocktail de fructe de mare
  • 200 g de paste din făină integrală cu sparanghel şi pui
  • Peşte la cuptor cu niște roşii, lămâie şi legume

Cină-

  • Salată verde cu legume de sezon
  • Salată verde cu ou fiert
  • Salată de spanac cu felii de căpşuni
  • Salată de roşii, castraveţi, avocado şi ton la conservă mărunţit
  • Un bol cu fructe de pădure şi nuci, fistic, migdale sau alune de pădure crude

Gustări-

  • O mână de migdale crude
  • Un baton de cereale
  • Câteva fructe proaspete
  • Un iaurt natural

Dieta vegetariană

Dieta vegetariană este perfectă pentru sezonul primăvăratic şi este foarte sănătoasă. Mai multe vedete precum Andreea Raicu, Claudia Cream sau Lili Sandu au încerca deja un astfel de regim şi au avut rezultate spectaculoase, pielea a devenit mai luminoasă, iar celulita a dispărut. Alături de un program de fitness stabil, vei reuşi să arzi între șapte şi 15 kilograme, în funcţie de câte zile doreşti să o urmezi.

Meniu

Mic dejun- un măr ras cu două linguriţe de nuci caju şi o linguriţă de miere.

Prânz- salată din legume de sezon, cartofi fierţi, o jumătate de cană de alge wakame şi jumătate de linguriţă de sos de soia.

Cină- un smoothie dintr-un măr, o banană, seminţe de cânepă, o cană de borş făcut în casă, o jumătate de legătură de pătrunjel, o mână de spanac şi o lingură de miere; toate ingredientele se dau prin blender până rezultă un amestec de consistența nectarului.

Dieta micului dejun

Timp de 15 zile vei mânca un mic dejun prestabilit, iar restul meselor vor fi compuse din alimente sărace în carbohidrați, dar bogate în proteine.

  1. Un smoothie din 120 ml pudră proteică şi orez, o jumătate de banană şi 120 g fructe de pădure.
  2. Un iaurt grecesc, 50 g de măsline şi 130 g orez brun.
  3. O salată de fructe dintr-un măr, o portocală, o jumătate de banană, avocado şi nuci.
  4. 250 g de broccoli fiert, amestecat cu o lingură de ulei de măsline.
  5. O felie de pâine integrală, un ou fiert şi două feliuţe de brânză.
  6. O mâncare de ciuperci preparată fără ulei.
  7. O supă de pui.
  8. O felie de brânză degresată şi 250 g de cireşe.
  9. O salată de ridichi cu ou şi o felie de pâine integrală.
  10. 200 g de fasole verde fiartă la aburi.
  11. 200 g de ton în suc propriu, două felii de pâine integrală şi un ardei iute.
  12. Două felii de pâine integrală, două linguri de brânză integrală şi seminţe de in.
  13. Două linguri de unt de soia, câteva felii de banană şi două felii de pâine integrală.
  14. Un baton din fulgi de ovăz, un măr şi un pahar de lapte rece.
  15. O felie de pepene galben şi un ceai verde neîndulcit…
loading...