Home > Diete sanatoase > Diete sănătoase și rapide
Diete sănătoase și rapide

Diete sănătoase și rapide

Există o multitudine de diete care mai de care mai promiţătoare, dar nu neapărat şi sănătoase. În cadrul unei diete sănătoase şi rapide nu trebuie să te înfometezi sau să îţi privezi corpul de anumite substanţe necesare. Dacă nu te-ai hotărât încă ce dietă să urmezi, iată un top al celor mai sănătoase şi rapide diete.

Dieta de 1500 de calorii

Dieta de 1500 de calorii are la bază 13 principii pentru a fi mai eficientă:

  • Fa sport;
  • Trebuie să ai cinci mese pe zi;
  • Nu te înfometa;
  • Să ai voinţă şi multă răbdare;
  • Bea cel puţin doi litri de apă pe zi;
  • Elimină mâncarea nesănătoasă şi dulciurile din meniul zilnic;
  • Mâncare trebuie să o găteşti la cuptor sau aburi, niciodată prajită;
  • Diversifică meniul;
  • Să ai cel puţin o masă caldă pe zi;
  • Nu mânca în grabă;
  • Evită băuturile carbogazoase;
  • Mănâncă cel puţin o supă pe zi;
  • Fructele să fie proaspete.

Diete sanatoase

Meniu

Mic dejun- o ceaşcă de cai sau cafea fără zahăr, un iaurt slab.

Gustare- un fruct sau 100 g de brânză slabă şi o ceaşcă de ceai neîndulcit.

Prânz- 200 g de legume asezonate cu ulei vegetal, muştar sau condimente, 150 g de peşte, 100 g de feculente şi 100 g de brânză slabă.

Gustare- un iaurt şi o bautură caldă sau rece neîndulcită.

Cină- un bol de supă de legume preparată în casă, 100 g de peşte la cuptor, o felie de pâine integrală şi un fruct.

Dieta de post

Dieta de post se poate ţine chiar dacă nu este perioada de post; aceasta este foarte sănătoasă şi ajută la detoxifiere.

Meniu

Mic dejun- o ceaşcă de ceai, două felii de pâine prăjită, un iaurt dietetic din soia.

Prânz- o porţie de orez uşor condimentat şi o porţie de legume fierte sau crude peste care adaugi vedeaţă.

Cină- o ciorbă de legume fără orez, un fruct proaspăt şi un iaurt din lapte de soia.

Între mesele principale poţi avea două gustări compuse din fructe de sezon sau nuci.

Dieta fulger

Dieta fulger se bazează pe o alimentaţie sănătoasă, aşadar trebuie să excluzi mâncare de tip fast food, dulciurile sau prăjelile şi după terminarea sa, pentru ca efectele să fie de durată.

Meniu

Mic dejun- o ceaşcă de iaurt şi o cană de ceai verde.

Prânz- o salată din frunze de salată, ridichi, castraveţi roşii, brânză, pătrunjel, mărar tocat şi sare. Nu se adaugă ulei sau oţet.

Cină- un bol mic de supă de legume.

Dieza daneză

Dieta este cunoscută pentru faptul că îţi schimbă metabolismul. Aceasta durează 13 zile, dar dacă reuşeşti să o ţii o săptămână, o poţi relua după o jumătate de an, iar daca o vei duce până la capăt, o reiei după un an. Micul dejun este format dintr-o ceaşcă de cafea şi o felie de pâine.

Dieta în funcţie de grupa de sânge

Această dietă are ca scop menţinerea unui stil de viaţă sănătos. După numeroase cercetări, oamenii de ştiinţă au ajuns la concluzia că anumite alimente daunează unor grupe de sânge, pe când altora le face bine.

Grupa 01- grupă carnivoră şi culegătoare.

Grupa A2- grupă vegetariană.

Grupa B3- grupă omnivoră.

Grupa AB4- grupă vegetariană şi carnivoră…