Home > Sport si Fitness > 5 exercitii de fitness care pot fi facute acasa
5 exercitii de fitness care pot fi facute acasa

5 exercitii de fitness care pot fi facute acasa

Iti prezentam 5 exercitii de fitness foarte simple, care pot fi facute acasa, chiar daca ai un program foarte incarcat. Nu mai este valabila scuza ca nu ai timp sa mergi la sala. Poti face aceste cinci exercitii acasa, timp de 30 de minute.

Aceste 5 exercitii te vor ajuta sa iti mentii silueta, totul e sa iti doresti si sa urmezi urmatorii pasi. Foarte importanta e si hidratarea; iti poti calcula cu ajutorul unor aplicatii gratuite cantitatea de apa de care are nevoie corpul tau, in functie de greutate.

5 exercitii fitness care pot fi facute acasa

1. Asaza-te pe spate, respira adanc si incoarda-ti muschii abdomenului. Ridica picioarele cat mai sus si incepe a le forfeca intr-un ritm lent, după care cresti viteza. Acest exercitiu solicita mult muschii abdomenului si fesele. Este excelent daca vrei sa iti lucrezi fesele si sa dai jos grasimea de pe solduri si de pe burta.

2. Stai intinsa pe podea cu fata in jos si bratele intinse, incearca sa ridici mainile in acelasi timp cu picioarele, ca si cum ai vrea sa le unesti la spate, intinzand puternic muschii. Acest exercitiu e foarte benefic pentru coloana, datorita faptului ca o detensioneaza mai ales dupa o zi lunga de stat pe scaun la birou. Repeta exercitiul de cel putin 10 ori pe zi, mai ales seara si vei fi mult mai relaxata a doua zi, datorita faptului ca muschii vor fi detensionati.

exercitii de fitness care pot fi facute acasa

3. Genoflexiunile sunt foarte usor de facut si pun presiune pe tot corpul. E foarte important sa respiri corect in timpul acestui exercitiu, ca sa nu obosesti repede. Nu face genoflexiuni intr-un ritm alert, pentru ca nu vei reusi sa faci mai mult de 10. Daca incepi usor, vei reusi sa faci mai multe genoflexiuni. Important e sa le faci corect, nu repede. Odata ce te vei obisnui, vei creste si numarul lor.

4. Pune-te intr-o pozitie asemanatoare cu cea in care faci flotari insa sprijina-te de coate si de varfurile degetelor de la picioare, dupa care incearca sa incordezi muschii abdomenului si a feselor timp de 60 de secunde, fara sa te misti. Repeta exercitiul de cel putin 7 ori. Este atat de simplu incat il poti face si in timp ce lenevesti in pat sau pe canapea.

5. Intinde-te pe diagonala si sprijina-te pe antebratul drept, in timp ce mana stanga o asezi pe sold. Incordeaza abdomenul si stai in aceasta pozitie cu picioarele perfect intinse timp de 60 de secunde, dupa care fa acelasi lucru si cu mana dreapta. Repeta exercitiul de minimum 5 ori, deoarece lucreaza foarte bine muschii bratelor. Astfel, in cazul in care pielea bratului iti e putin delasata, acest exercitiu iti va tonifia foarte bine zonele cu probleme si muschii vor deveni mai tari.

Cele 5 exercitii sunt foarte eficiente, daca sunt executate corect. Daca tii o dieta sanatoasa, acestea ii vor amplifica efectul. Nu uita de hidratare. In medie, trebuie sa consumi 2 litri de apa pe zi, ca sa stimulezi arderile.

VIDEO exercitii de fitness care pot fi facute acasa

loading...