Home > Sport si Fitness > Exercitii cu mingi de fitness
Exercitii cu mingi de fitness

Exercitii cu mingi de fitness

Exercitiile cu mingi de fitness sunt foarte populare si eficiente, te ajuta sa scapi de colacei si iti lucreaza abdomenul intr-un mod distractiv si confortabil. Exercitiile cu mingea sunt destul de simple, pot fi facute si acasa, daca iti achizitionezi un fitball.

Exercitiile cu mingi de fitness te ajuta sa iti lucrezi toate grupele de muschi. Deja este foarte cunoscut faptul ca exercitiile de acest tip sunt cele mai rapide metode de a obtine un posterior bombat.

Exercitii cu mingi de fitness

Abdomene pe minge

Te pozitionezi pe minge in asa fel incat sa stai comod si incepi sa faci serii de cate zece abdomene. Faptul ca intreaga greutate se sprijina doar pe un singur punct inseamna ca vor fi solicitate mai multe grupe de muschi. Acest exercitiu te va ajuta sa topesti colaceii de pe burta si grasimea de pe solduri, totodata iti va lucra si spatele.

Inotul

Asaza-te cu abdomenul pe minge, departeaza un pic picioarele si sprijina-te doar de varfuri. Ridica mana dreapta in aer deodata cu piciorul stang, dupa care ridica mana stanga cu piciorul drept. Repeta acest exercitiu de minimum zece ori pe zi, iar efectele nu vor intarzia sa apara si in scurt timp abdomentul tau va deveni din ce in ce mai plat.

Rasucirile de bazin

Asaza-te comod pe minge si incordeaza muschii abdomenului, dupa care incearca sa te rasucesti de la stanga la dreapta si viceversa. Acest exercitiu este foarte eficient, mai ales daca ai probleme in zona soldurilor, deoarece topeste grasimea foarte rapid. Repeta acest exercitiu de cel putin cinci ori pe zi, cate 20 de rasuciri, pentru o talie de viespe.

mingi de fitness

Alt tip de abdomene

Te asezi pe spate si ridici picioare pe minge, astfel incat tot piciorul de la genunchi in jos sa fie asezat pe ea. Din cauza faptului ca picioarele vor fi mult mai sus decat umerii, presiunea asupra muschilor abdominali va fi mai mare, iar tu vei arde mai multe calorii. Daca esti obisnuita sa faci abdomene, dar nu ai mai incercat un exercitiu de acest gen, e foarte important sa nu incepi cu viteza, pentru ca vei obosi foarte repede. Pentru inceput, inainte de a te apuca de acest exercitiu, fa o incalzire de cateva minute. Respira corect si dozeaza aerul in asa fel incat sa nu obosesti foarte repede.

Exercitiu in picioare

Asaza-te drept cu picioarele departate si ridica mingea cu ambele maini deasupra capului. Te rotesti spre stanga si intinzi puternic mingea in spatele tau fara sa ii dai drumul, ca si cum ar fi deosebit de grea si ai vrea sa o impingi, dupa care te rotesti la dreapta si repeti acelasi lucru. Acest exercitiu e foarte bun pentru muschii bratelor si o metoda excelenta pentru a detensiona coloana. Daca iti simti spatele incordat si oasele extrem de grele, acest exercitiu te va face sa te simti usoara ca un fulg…

Mingea de fitness se poate folosi pe post de scaun si in timp ce te uiti la televizor sau stai la calculator. Acest lucru te va ajuta sa obtii un posterior bombat in timp ce lucrezi sau te relaxezi.

VIDEO Exercitii cu mingi de fitness

loading...