Home > Sport si Fitness > Top 10 exercitii pentru abdomen care dau rezultate
Top 10 exercitii pentru abdomen care dau rezultate

Top 10 exercitii pentru abdomen care dau rezultate

Aceste zece exercitii pentru abdomen te vor ajuta sa scapi de grasimea acumulata in timpul iernii și a meselor bogate de Craciun.

Va veni primavara si va trebui sa renunti obligatoriu la puloverele groase si paltoanele menite să adaposteasca mai multe straturi de grasime. Dar colaceii de pe burta care nu prea s-au observat datorita hainelor groase, iti vor da batai serioase de cap.

Aceste zece exercitii pentru abdomen iti vor arata cum sa topesti grasimea de pe burta, cat mai repede și simplu. Iti vei lasa hainele groase in dulap si vei imbraca toate acele bluzite transparente si sexy, care iti fac cu ochiul de mult timp din garderoba.

1. Exercitiul cu sticla de apa

Intinde-te pe spate si pune-ti o sticlă de 1,5 litri cu apa calduta pe burta. Incepe cu o serie de de zece abdomene pe care le vei repeta la fiecare doua ore. Respiratia e foarte importanta, asa ca inspira adanc aerul cand stai pe spate si expira-l in timp ce te ridici.

2. Rasucirile de trunghi

Sunt foarte eficiente, pentru ca lucreaza si zona soldurilor. Acest tip de exercitiu este foarte simplu si poate fi practicat oriunde, il poti practica in timp ce stai jos sau in picioare. Daca ai un job care presupune statul la birou, atunci rasucirile in timp ce stai jos te vor ajuta foarte mult si sa detensionezi coloana.

3. Atingerea degetelor de la picioare

Este vorba despre acele exercitii invatate la orele de sport din liceu in care tii picioarele cat mai intinse si cu ambele maini incerci sa iti atingi degetele. Când ajungi cu mainile la degetele de la picioare, e foarte important sa mentii contractia o secunda.

4. Bicicleta in aer

Este foarte distractiva in acelas timp si solicita mult muschii abdominali. Stai pe spate si ridica picioarele in aer, dupa care incearca sa pedalezi. Incepi cu miscari lente, dupa care grabesti ritmul; repeta exercitiul de minimum cinci ori pe zi.

5. Abdomene pe minge

Pozitioneaza-ti spatele pe curbura unei mingi mari de cauciuc. Lipeste-ti bratele pe langa corp, dupa care incearca sa aduci umerii cat mai in fata, fara sa iti dezlipesti spatele de pe suprafata mingii.

6. Abdomene cu corpul suspendat

Acest exercitiu consta in ridicarea cat mai mult a picioarelor, in timp ce te tii cu mainile de bara de tractiuni. Cel mai eficient e sa ridici tot corpul spre partea superioara, nu doar genunchii. Acest tip de exercitiu te ajuta sa iti lucrezi si fesele in acelasi timp.

7. Lumanarea

Asaza-te pe spate si intinde bratele in lateral, dupa care iti ridici varfurile degetelor de la picioare spre tavan, ca si cum ai face „lumanarea”. Incordeaza-ti muschii abdominali si incearca sa balansezi picioarele spre stanga cat poti de jos, după care spre dreapta. Repeta exercitiul de zece ori.

8. Semiluna

Stai dreapta si departeaza-ti usor picioarele, dupa care ridica deasupra capului o sticlă de 1,5 litri umpluta cu apă. Incordeaza-ti puternic muschii abdominali si incearca sa desenezi o semiluna de la baza spre stanga dupa care repeti acelasi lucru spre dreapta. Repeta exercitiul de 20 de ori, adica zece spre dreapta si zece spre stanga.

9. Abdomene cu o greutate in maini

Avantajul acestui exercitiu este ca iti sculpteaza si bratele. Stai intinsa pe podea, tine bratele deasupra capului cu o greutate in maini, cel mai simplu o sticla de apa. Pe masura ce te ridici, incearca sa aduci greutatea cat mai in fata, incordand muschii abdominali. Repetă exercitiul de zece ori.

10. Abdomene cu o banda elastica

Asaza-te pe podea cu genunchii indoiti si talpile in aer. Tine in maini o banda elastica sau un prosop foarte intins, incearca sa pui foarte multa presiune pe ele, ca si cum ai vrea sa le rupi. Inspira adanc aer in piept, după care balanseaza-te de la stanga spre dreapta si viceversa. Repeta exercitiul de zece ori…

Video exercitii pentru abdomen