Home > Sport si Fitness > Top 10 exercitii pentru abdomen care dau rezultate
Top 10 exercitii pentru abdomen care dau rezultate

Top 10 exercitii pentru abdomen care dau rezultate

Aceste 10 exercitii pentru abdomen te vor ajuta sa scapi de grasimea acumulata in timpul iernii și a meselor bogate de Craciun.

Vine primavara si trebuie sa renunti obligatoriu la pulovere groase si paltoane menite să adaposteasca cat mai multe straturi de haine. Dar colaceii de pe burta care nu prea s-au observat datorita hainelor groase, iti dau batai serioase de cap.

Aceste 10 exercitii pentru abdomen iti vor arata cum sa topesti grasimea de pe burta, cat mai repede și simplu. Iti vei trimite hainele groase in concediu si vei imbraca toate acele bluzite transparente si sexy, care iti fac cu ochiul de mult timp din garderoba.

1. Exercitiul cu sticla de apa

Intinde-te pe spate si pune-ti o sticlă de 1,5 litri pe burta, cu apa calduta. Incepe cu o serie de de 10 abdomene pe care le vei repeta la fiecare 2 ore. Respiratia e foarte importanta, inspira adanc aerul cand stai pe spate si expira-l in timp ce te ridici.

2. Rasucirile de trunghi

Sunt foarte eficiente pentru ca lucreaza si zona soldurilor. Acest tip de exercitiu este foarte simplu si poate fi practicat oriunde, il poti practica in timp ce stai jos sau in picioare. Daca ai un job care presupune statul la birou, atunci rasucirile in timp ce stai jos te vor ajuta foarte mult si sa detensionezi coloana.

3. Atingerea degetelor de la picioare

Acele exercitii invatate la orele de sport din liceu, tii picioarele cat mai intinse si cu ambele maini incerci sa iti atingi degetele. Când ajungi cu mainile la degetele de la picioare, e foarte important sa mentii contractia o secunda.

4. Bicicleta in aer

Este foarte distractiva in acelas timp si solicita mult muschii abdominali. Stai pe spate si ridica picioarele in aer, dupa care incearca sa pedalezi. Incepi cu miscari lente dupa care grabesti ritmul, repeta exercitiul minim de 5 ori pe zi.

5. Abdomene pe minge

Pozitioneaza-ti spatele pe curbura unei mingi mari de cauciuc. Lipeste-ti bratele pe langa corp dupa care incearca sa aduci umeri cat mai in fata, fara sa iti dezlipesti spatele de pe suprafata mingii.

6. Abdomene cu corpul suspendat

Acest exercitiu consta in ridicare picioarelor cat mai sus, in timp ce te tii cu mainile de bara de tractiuni. Cel mai eficient e sa ridici tot corpul spre partea superioara, nu doar genunchii. Acest tip de exercitiu te ajuta sa iti lucrezi si fesele in acelas timp.

7. Lumanarea

Aseaza-te pe spate si intinde bratetele lateral, dupa care ridica-ti varfurile degetelor de la picioare spre tavan, ca si cum ai face „lumanarea”. Incordeaza muschii abdominali si incearca sa balansezi picioarele spre stanga cat poti de jos, după care spre dreapta. Repeta exercitiul de 10 ori.

8. Semiluna

Stai drept si departeaza usor picioarele, dupa care ridica deasupra capului o sticlă de 1,5 litri umpluta cu apă. Incordeaza puternic muschii abdominali si incearca sa desenezi o semiluna de la baza spre stanga dupa care repeti acelas lucru spre dreapta. Repeta exercitiul de 20 de ori, adica 10 spre dreapta si 10 spre stanga.

9. Abdomene cu o greutate in mani

Avantajul acestui exerciutiu este ca iti sclupteaza si bratele. Stai intinsa pe podea, tine bratele deasupra capului cu o greutate in mani, cel mai simplu o sticlă de apa. Pe măsura ce te ridici incearca sa aduci greutatea cat mai in fata, incordand muschii abdominali. Repetă exercitiul de 10 ori.

10. Adomnele cu o banda elastica

Aseaza-te pe podea cu genunchi indoiti si talpile in aer. Tine in maini o banda elastica sau un prosop foarte intins, incearca sa pui foarte multa presiune pe ele ca si cum ai vrea sa le rupi. Inspira adanc aer in piept, după care balanseaza-te de la stanga spre dreapta si viceversa. Repetă exercitiul de 10 ori.

Video exercitii pentru abdomen

loading...