Home > Diete de slabit > Diete rapide > Top 3 diete usor de urmat
Top 3 diete usor de urmat

Top 3 diete usor de urmat

De diete usor de urmat avem nevoie daca ducem o viata intr-un ritm alert, suntem mai mereu ocupate si nu avem suficient timp pentru a ne dedica unui mod dificil de a pierde in greutate. In acest articol, va prezentam o lista cu niste curi de slabit care ne vor ajuta sa aratam bine fara a ne complica existenta.

Aceste diete usor de urmat se bazeaza pe reducerea caloriilor si ajuta la obtinerea rapida a rezultatelor. De exemplu, dieta cu supa, dieta Step (dieta in pasi) si dieta DASH sunt niste regimuri pentru slabit care pot fi urmate usor, oriunde. Cheia pentru mentinerea sanatatii este hrana echilibrata si cresterea activitatii fizice pentru a arde rapid grasimile. Se recomanda consultul medicului inainte de a le urma, ca masura de precautie.

Dieta cu supa

In cateva saptamani puteti slabi pana la 9 kg, urmand un program simplu. Meniul consta in mare parte in supa, insa spre deosebire de situatia dietei cu supa de varza, de data aceasta aveti posibilitatea sa includeti mai multe retete inclusiv chili si supa de peste. Sunt permise 3 mese pe zi bogate in proteine si nutrienti: puteti manca si sanvisuri, salate si omleta de oua, ceea ce face ca regimul sa fie mult mai accesibil.

diete-usor-de-urmat

Dieta Step

Este o cura simpla, slaba in grasimi si bogata in fibre, ce presupune o alimentatie echilibrata si exercitii fizice moderate. Exista 5 reguli de baza, si anume:

  1. Mancati in fiecare zi cate 20 g de grasimi sanatoase si 20 g de fibre (cu precadere legume si cereale integrale care ofera senzatia de satietate).
  2. Evitati produsele procesate (ca sa reduceti caloriile pe care le introduceti in organism).
  3. Limitati sarea, cafeina si alcoolul.
  4. Beti cel putin 1 l de apa zilnic.
  5. Mergeti pe jos 20-30 de minute in fiecare zi.

Dieta DASH este si ea inclusa in randul celor mai bune diete usor de urmat, iar pe langa faptul ca ajuta la pierderea in greutate, aduce si alte beneficii, fiind recomandata de catre Asociatia Americana pentru Inima in tratamentele pentru reducerea hipertensiunii.

Este foarte important sa nu slabim mult dintr-o data, pentru a nu ne pune sanatatea in pericol. Conform specialistilor de la centrele de prevenirea si controlul bolilor, ideal ar fi sa pierdem cate 900 g pe saptamana, caci este posibil ca organismul sa nu poata suporta mai mult intr-o perioada atat de scurta.

Insa, daca optam pentru diete usor de urmat, nu va fi o problema ca intr-un timp mai indelungat sa slabim foarte mult si vom fi sanatoase. Cat despre exercitiile fizice, este foarte bine sa ardeti cate 250 – 500 calorii pe sesiune, ceea ce inseamna in jur de 200 – 400 g pierdute pe saptamana prin sport.

loading...