Home Diete de slabit Dieta cu pere – slăbești eficient 3 kilograme în 5 zile

Dieta cu pere – slăbești eficient 3 kilograme în 5 zile

scris de: Elena
Dieta cu pere

Dieta cu pere este o dietă eficientă, care nu necesită un timp prea îndelungat ca să observi rezultatele. Ţinută cu stricteţe, dieta duce la pierderea a trei kilograme în cinci zile. E nevoie să consumi glucide complexe, precum şi multe fructe şi legume proaspete.

Dietele cu pere au numeroase beneficii asupra organismului; pe lângă faptul ca acestea conțin nutrienți, acționează ca un medicament și din punctul de vedere al altor afecțiuni sau boli. Perele sunt printre cele mai populare fructe și cele mai consumate, mai ales în ceea ce privește micul dejun, deoarece conțin foarte puține calorii, dar sunt bogate în vitamine.

Dieta cu pere nu este o dietă care să implice foarte mult timp, dar care poate să vă scape de două pană la cinci kilograme într-o singură săptămână. Aceasta promite multe kilograme în minus într-un timp relativ scurt, deoarece este bazată pe niște fructe foarte benefice organismului. Astfel, o singură pară consumată va aduce un aport de 18% din necesarul de fibre pentru un organism într-o singură zi.

Ce beneficii aduc perele?

Perele sunt niște fructe care au numeroase beneficii, datorită modului din care sunt alcătuite și vitaminelor din care sunt formate. Astfel, aceste fructe sunt niște prietene bune atunci când vine vorba de tratarea câtorva boli, dar, cel mai important, pentru prevenirea acestora.

  1. Perele sunt niște fructe foarte bogate în vitamina C, iar acest lucru conduce la o mai bună imunizare și la vindecarea mai rapidă a numeroaselor boli și afecțiuni.
  2. Acționează ca un aliat împotriva bolilor de inimă, datorită procentajului ridicat de fibre.
  3. De asemenea, este un fruct foarte indicat pentru cei care suferă de diabet, deoarece menține procentajul zahărului în corp în limitele normale.
  4. Perele conțin numeroși antioxidanți, iar acest lucru face ca acestea să joace un rol important în ceea ce privește imunitatea organismului
  5. Perele au un rol important și în ceea ce privește starea de spirit, deoarece reprezintă un aliat de preț când vine vorba de stresul cotidian și migrene.

Perele sunt, de asemenea, niște fructe care pot fi consumate atât la micul dejun, cât și la prânz sau chiar la cină, deoarece acestea sunt foarte sățioase, iar avantajul principal constituie faptul că acestea nu conțin foarte multe calorii.

Dieta cu pere se bazează pe un deficit caloric obținut ca urmare a unor mese hrănitoare formate, în mare parte, din aceste fructe. Există numeroase feluri de mâncare la care se poate adăuga câte o pară, pentru a echilibra mai mult caloriile.

Dacă sunteți o persoană care nu iubește să țină diete lungi și care dorește să piardă din greutate cât mai mult într-un timp cât mai scurt, dieta cu pere va fi perfectă pentru stilul dumveavoastră de viață. Este foarte important faptul că nu trebuie să vă înfometați, optând, în schimb, pentru un stil de viață sănătos și bogat în vitamine.

Dieta cu pere presupune cel puțin trei mese principale într-o zi, la care se adaugă alte câteva gustări hrănitoare și perfecte pentru a vă aduce un plus de energie pe parcursul zilei! De asemenea, se recomandă ca la fiecare masă din timpul unei zile să adăugați cel puțin o pară, pentru rezultate optime.

Meniu pentru dieta cu pere

Mic dejun

Micul dejun este cea mai importantă masă din timpul unei zile, deși multă lume o consideră cea mai puțin importantă și sare peste aceasta. Are un rol important deoarece asigură energia necesară în prima jumătate a zilei, când organismul este odihnit și receptează mai ușor lucrurile din jur. De aceea, micul dejun trebuie să fie foarte hrănitor.

În dieta cu pere, micul dejun poate fi constituit dintr-o pară la care puteți adăuga diferite alimente slabe caloric, precum niște lactate cu un conținut scăzut de grăsime. Puteți include în această categorie un iaurt simplu, în care puteți adăuga bucățele de pară tăiată pentru a-l îndulci natural.

–    2 pere
–    1 bol cu fulgi de ovăz
–    1 pahar cu suc de portocale
Bolul cu fulgi de ovăz se poate înlocui cu un iaurt sau 100 grame brânză slabă de vaci.

Gustarea dinaintea prânzului
–    Biscuiti din făină integrală (maximum trei biscuiţi)
–    Mozzarella (maximum trei bucăţi)

Prânzul

Dieta cu pere prezintă un prânz foarte bogat în proteine și fibre, dar cu un aport caloric redus. Este foarte important ca la masa de prânz să includeți proteine, care sunt luate în cea mai mare parte din carne slabă precum cea de curcan. Acest tip de carne poate fi pregătită în foarte multe feluri, însă cel mai important este să evitați să o prăjiți. Puteți opta pentru o salată de crudități, cu legume proaspete și bogate în vitamine.

–    1 sendviș conţinând pâine prăjită, şuncă de pui sau de curcan şi o felie de roşie
–    2 pere ca desert
Sendvişul se poate înlocui cu carne slabă de pui sau curcan + salată fără roşii şi legume crude ori 150 grame peşte cu o porţie de legume fripte sau fierte.

Gustarea înainte de seară
–    1 iaurt
–    1 pară

Cina

În ceea ce privește dieta cu pere, cina va putea fi servită într-un mod destul de sățios, dar care va fi  foarte slab din punct de vedere caloric. Puteți consuma o pară pentru a termina o zi de dietă într-un mod destul de simplu. Totuși, dacă dumneavoastră considerați că aveți nevoie de mai mulți nutrienți, puteți opta pentru două sau trei pere.

Cina se ia în cazul în care se renunţă la gustări. Ea consistă doar în consumul de pere (maximum un kilogram), însă nu mai târziu de ora 19:00.

Durata şi beneficiile dietei cu pere

Dieta cu pere poate dura două săptămâni. Rezultatele sunt sigure, deoarece ajută la pierderea în greutate, dar şi la detoxificarea organismului. După această perioadă, consumă timp de două zile doar pere crude sau în compot fără zahăr.

Perele au anumiţi nutrienţi care conţin antioxidanţi, elemente anticancerigene, îmbunătăţesc procesul de producere a insulinei, aducând echilibrul în pancreas şi luptând împotriva apariţiei diabetului de tip 2. Activitatea inimii este îmbunătăţită, deoarece aceste fructe echilibrează producţia de colesterol.

Este foarte important ca perele să fie consumate cu coajă, pentru că aceasta conţine aproximativ jumătate din cantitatea de fibre a fructului. O pară proaspătă, de mărime medie furnizează corpului uman 98 de calorii, 22% fibre, 17% cupru, 10% vitamina C şi 9% vitamina K. Pe lângă antioxidanţi, perele au şi efecte antiinflamatoare. Dieta va fi una benefică pentru tine, având în vedere faptul că reprezintă fructe foarte uşor de digerat. De asemenea, ajută persoanele care au nevoie de un regim hipoalergenic.

Alte beneficii ale dietei cu pere

Elementele constitutive ale perelor ajută la prevenirea osteoporozei, protejează organismul de ameninţarea radicalilor liberi, ajută sistemul imunitar şi contribuie la sănătatea colonului. Având în vedere gustul delicios şi textura, perele sunt o alternativă perfectă la consumul de dulciuri.

Perele sunt şi mai “productive” pentru sănătate şi pierdere în greutate dacă sunt combinate cu merele. Aceste două tipuri de fructe fac minuni pentru corpul uman. Conform studiilor, femeile care consumă regulat pere şi/sau mere sunt predispuse la un regim alimentar moderat şi nu au tendinţa de a exagera cu mâncarea. Ţine minte faptul că acestea au efect maxim dacă sunt mâncate cu coajă!

Un măr sau o pară ca gustare înainte de un cocktail unde se servesc diverse sortimente de mâncare sau de o sesiune stresantă de muncă ajută la saţietate, echilibru interior şi conferă anduranţă.

Un alt aspect important şi “delicios” îl constituie faptul că perele şi merele pot fi gătite sub diverse forme pentru a înlocui mai ales deserturile pline de calorii: coacere, compoturi fără zahăr, piure, shake-uri.

Dieta cu pere este o dietă care va transforma un organism destul de lent, care are parte de o digestie mai greoaie, într-unul care va funcționa așa cum trebuie după doar câteva zile de alimentație sănătoasă!

Dacă o persoană are nevoie de aproximativ 2000 de calorii pe zi, în ceea ce privește dieta cu pere, o persoană va putea încheia o zi lungă și obositoare cu câteva calorii mai puțin decât necesarul pentru a se asigura aportul de fibre și nutrienți suficienți. În cele din urmă, acesta este secretul! Dacă doriți să scăpați ușor de kilogramele în plus, trebuie să aveți parte de un deficit caloric obținut prin mai multe zile de dietă și calorii mai puține…

Așadar, fie că vă doriți o siletă de invidiat, fie că vă doriți, pur și simplu, să aveți parte de o digestie mai ușoară bazată pe o alimentație sănătoasă, puteți alege cu cea mai mare încredere dieta cu pere, o dietă sănătoasă bazată pe unele dintre cele mai gustoase fructe!

articole asemanatoare

Diete-sanatoase.ro foloseste cookie-uri proprii si ale tertilor. Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Accept