Home > Alimentatie si Nutritie > Ajutorul tău pentru a slăbi: semințele de in și de susan!
Ajutorul tău pentru a slăbi: semințele de in și de susan!

Ajutorul tău pentru a slăbi: semințele de in și de susan!

Un studiu care a fost publicat nu demult în American Journal of Epidemiology prezintă informații noi cum că anumite substanțe care se află în compoziția semințelor de in și a celor de susan, substanțe care poartă denumirea de lignani, ajută în procesul de slăbire.

Acest studiu a demonstrat faptul că femeile care includ aceste semințe în dietele lor reușesc să își mențină greutatea corporală dorită și nu se îngrașă așa de ușor, comparativ cu femeile care nu consumă astfel de semințe.

Cercetătorii de la Universitatea Harvard menționează faptul că rezultatele sunt preliminarii și este nevoie de participarea unui număr mai mare de persoane.

Studiul menționat a inclus participarea unui număr de 1000 de femei, datele acestora fiind analizate pe durata a zece ani. Studii care au fost realizate anterior, însă pe animale, au demonstrat faptul că aceste substanțe, lignanii, au un rol accentuat în ceea ce privește controlul greutății.

Deși nu este încă bine definită modalitatea prin care aceste substanțe acționează în această direcție, se pare că se aseamănă cu estrogenul, motiv pentru care ar putea influența greutatea corpului prin intermediul modulării selective a receptorilor de estrogen, lucru demonstrat de cercetători.

Fiind bogate în lignani, semințele de in și susan domină totuși din acest punct de vedere alimente precum cerealele integrale, nucile, legumele sau ceaiurile, care sunt situate pe un loc mult inferior acestora..

Iată un motiv pentru care este indicat să consumăm astfel de semințe. Pe lângă faptul că sunt benefice organismului, datorită acestor substanțe ele sunt, de asemenea, hidratante și nutritive pentru ten și podoaba capilară!

loading...