Home > Diete sanatoase > Dieta cu cruditati: alimente neprocesate si neprelucrate
Dieta cu cruditati: alimente neprocesate si neprelucrate

Dieta cu cruditati: alimente neprocesate si neprelucrate

Dieta cu cruditati reprezinta o solutie excelenta, mai ales atunci cand iti doresti atat sa slabesti, sa ai un regim alimentar sanatos, dar si sa iti detoxifici organismul. De aceea, ti-am pregatit cateva sfaturi care sa te ajute sa iti atingi toate aceste scopuri.

Descopera dieta cu cruditati si avantajele ei, citind randurile de mai jos! Afla ce trebuie sa faci pentru a lupta cu kilogramele in plus.

De ce sa alegi acest regim

Dupa cum iti spuneam, dieta cu cruditati reprezinta o modalitate excelenta nu doar de a slabi, ci si de a-ti detoxifia organismul. De aceea, urmarea acestui regim te va ajuta sa elimini din organism substantele nocive acumulate in timp. In plus, daca ai incercat tot felul de diete care insa nu au dat rezultat, este cazul sa faci o schimbare!

Spune stop regimurilor alimentare care te indeamna sa te infometezi si invata sa ai un regim alimentar echilibrat! Mai mult, dieta cu cruditati este bazata in proportie de 99% pe legume si fructe crude si, astfel, vei beneficia de vitaminele din aceste alimente si vei observa, in cel mai scurt timp, cum starile de oboseala incep sa se diminueze.

In ce consta aceasta dieta

Dieta cu cruditati, bineinteles, este formata din alimente neprocesate si neprelucrate in bucatarie. De aceea, timpul pe care il vei aloca gatitului propriu-zis va fi unul scurt. Daca esti curioasa cum arata o zi din acest regim si ce iti este permis sa mananci in cadrul dietei cu cruditati, iata cateva sfaturi.

Dieta cu cruditati

Bineinteles, mancarea propriu-zisa din cadrul dietei cu cruditati este reprezentata de salate si sucuri de fructe si legume.  De asemenea, daca esti adepta smoothie-urilor, iti poti pregati chiar tu acasa aceste bauturi. Ceea ce trebuie sa stii insa inainte sa incepi dieta cu cruditati, este ca ai nevoie de o mica pregatire. In ce consta aceasta? Afla ca se recomanda ca, inainte cu 7 zile, sa incepi sa excluzi alimentele nesanatoase din mesele tale, precum: prajelile, grasimile, alimentele foarte sarate etc.

Se recomanda, de asemenea, ca in aceasta perioada de tranzitie sa inlocuiesti cerealele dulci de la micul dejun cu cele integrale, sucurile carbogazoase cu cele naturale, uleiul de floarea-soarelui cu cel de masline si, nu in ultimul rand, sa incepi sa consumi cat mai multe fructe si legume. Astfel, vei face o trecere treptata a organismului spre dieta cu cruditati.

De asemenea, in ceea ce priveste revenirea, este indicat ca aceasta sa se faca treptat. Asadar, dupa cele 10 zile in care ai urmat dieta cu cruditati, trebuie sa reintroduci pe rand alimentele pe care nu le-ai consumat in acest timp. Astfel, vei incepe cu supe, piureuri si tocanite de legume, iar timp de o luna nu vei avea voie sa consumi deloc carne.

loading...