Home > Alimentatie si Nutritie

Alimentatie si Nutritie

Pentru o viata sanatoasa trebuie sa cunoastem principiile de baza ale alimentatiei si nutritiei la nivel celular.

Alimente recomandate in timpul alaptarii

Alimente recomandate in timpul alaptarii

Daca ai un stil de viata sanatos, nu trebuie sa faci mari schimbari in alimentatie, iar mancarurile bune in timpul sarcinii sunt, de asemenea, alimente recomandate in timpul alaptarii. Una dintre minunile creatiei este cantitatea mare de nutrienti continuta de laptele matern, in conditiile in care este posibil ca mama sa nu manance tot timpul asa sanatos. Insa, in timp, o alimentatie saraca ... Read More »

De câte ori trebuie să mestecăm când mâncăm şi de ce este important

De câte ori trebuie să mestecăm când mâncăm şi de ce este important

De mici am fost avertizaţi să nu mâncăm repede, dar niciodată nu am primit explicaţiile necesare. De câte ori trebuie să mestecăm când mâncăm şi de ce este important, vom afla în acest articol. Masticaţia şi importanţa ei Masticaţia sau mestecarea este procesul prin care alimentele pe care le introducem în cavitatea bucală sunt pregătite pentru a fi înghiţite, adică ... Read More »

Top 5 inlocuitori ai zaharului

Top 5 inlocuitori ai zaharului

Renuntam la unele alimente care nu sunt prea benefice pentru silueta, dar la dulciuri e mai greu. Tentatiile sunt la tot pasul: prajituri, ciocolată, bomboane. Iata topul celor mai buni inlocuitori ai zaharului. Topul celor cinci inlocuitori ai zaharului iti vor arata cum sa iti mentii silueta fara sa renunti la micile gustari dulci, care parca iti fac ziua mai buna. ... Read More »

Top 10 beneficii ale consumului de muştar

Top 10 beneficii ale consumului de muştar

Muştarul este unul dintre cele mai populare condimente din lume. Pe lângă faptul că poate fi folosit în diverse feluri de mâncare, muştarul conţine o cantitate foarte mare de elemente benefice pentru organismul uman. Consumul unui astfel de condiment furnizează Omega-3, Omega-6, calciu, fibre, fosfor, proteine, zinc, antioxidanţi, complexul vitaminic B, vitamina A, clorofile etc. Muştarul poate fi alb, negru ... Read More »

Ce trebuie sa mancam seara – reguli de nutritie

Ce trebuie sa mancam seara - reguli de nutritie

Sa stim ce trebuie sa mancam seara poate fi esential, mai ales atunci cand ne dorim sa ne mentinem silueta mult visata sau sa o redobandim. Cu toate acestea, modul in care arati nu este singurul motiv pentru care este atat de important sa stii cum ar trebui sa arate cina ta. Descopera ce trebuie sa mancam seara, citind urmatoarele ... Read More »

Quinoa – o proteina sanatoasa

Quinoa- o proteina sanatoasa

Multe persoane spun ca quinoa este o cereala, dar, de fapt, este o samanta originara din Muntii Anzi, de sute de ani. Este pretuita pentru valorile sale nutritive (contine mai multe proteine decat orice alta cereala sau samanta). De ce ar trebui sa incerc Quinoa? Dupa cum am spus mai sus, quinoa ofera o proteina completa fata de alte cereale, ... Read More »

Sarea neagră – proprietăţi şi beneficii

Sare neagră

Sarea neagră prezintă numeroase proprietăţi şi beneficii de care probabil că mulţi dintre voi nu ştiaţi. Cele mai importante proprietăţi sunt arderea grăsimilor şi acţiunea antioxidantă deţinută. Sarea din comerţ, folosită de majoritatea cetăţenilor acestei ţări, a devenit foarte periculoasă, mai ales din cauza conţinutului mare de iod, care în loc să ne îmbunătăţească sănătatea, ne-o afectează. Puţini sunt cei care ... Read More »

Ce ar trebui să știm despre grăsimile sănătoase

alimente cu grasimi sanatoase

Grăsimile sunt cu siguranță un mare inamic pentru noi, însă atunci când auzim de „grăsimi sănătoase”, parcă, parcă se schimbă oarecum placa, nu-i așa? Cum suntem obișnuiți, mereu există o parte pozitivă și una negativă, sau, mai bine spus, un avantaj și un dezavantaj. Chiar și atunci când vine vorba de grăsimi, pe care nimeni nu și le dorește, există ... Read More »

Micul dejun și importanța lui

mic dejun sanatos

Cine se trezește devreme departe ajunge, însă cine se trezește devreme și nu are parte de un mic dejun corespunzător, cu siguranță nu va reuși să înainteze odată ce ziua va începe să se desfășoare. Micul dejun este prima masă a zilei, care ne dă startul după ce ținem un „post negru” pe durata întregii nopți. După ce 12 ore ... Read More »

Ajutorul tău pentru a slăbi: semințele de in și de susan!

semințe de in și de susan

Un studiu care a fost publicat nu demult în American Journal of Epidemiology prezintă informații noi cum că anumite substanțe care se află în compoziția semințelor de in și a celor de susan, substanțe care poartă denumirea de lignani, ajută în procesul de slăbire. Acest studiu a demonstrat faptul că femeile care includ aceste semințe în dietele lor reușesc să ... Read More »