Home > Detoxifiere > Detoxifierea de nicotina te ajuta sa te lasi de fumat
Detoxifierea de nicotina te ajuta sa te lasi de fumat

Detoxifierea de nicotina te ajuta sa te lasi de fumat

Detoxifierea de nicotina este un pas necesar persoanelor ce tocmai s-au lăsat de fumat. Renunţarea la fumat şi implicit la nicotină aduce după sine o stare de nervozitate şi durere psihică sau fizică. Detoxifierea de nicotină te va ajuta să treci mai uşor peste aceste stări.

Detoxifierea de nicotina cu remedii naturiste

Specialiştii au observat că persoanele ce renunţă la nicotină au un apetit crescut pentru ardei graşi, vinete, tomate şi cartofi, acest lucru se datorează faptului că nicotina nu se gaseşte numai în frunzele de tutun, ci şi în anumite legume. Doctorii specialişti în biochimie recomandă câteva leacuri naturiste.

  • Pedicuţa, numită în popor şi Laba-ursului luptă împotriva sevrajului care apare după renunţarea la nicotină. Aceasta se prepară prin infuzare, pune o lingură de plantă marunţită la o cană de apă clocotită. Consumă câte o cană pe zi; acestă terapie va îţi va regenera ficatul fiind foarte eficientă în special persoanelor care au fumat mult timp.
  • Trei-fraţi-patraţi. Această plantă te va ajuta mai ales dacă ai bronşită tabacică. Pune patru linguriţe din acestă planta la macerat într-un sfert de litru de apă si las-o toată noaptea. Filtrează maceratul astfel obtinut si pune-l într-o cană, restul de plantă ramasă se amestecă cu apă clocotită. Leacul se bea pe parcursul zilei, iar tratamentul trebuie să dureze cel puţin 21 de zile. Acest remediu te va ajuta la eliminarea tuturor toxinelor din corp.
  • Ceapa roşie este un ingredient la îndemâna tuturor şi te va ajuta la combaterea sevrajului. Amestecă 10 cepe roşii tăiate mărunt cu 10 căţei de usturoi şi pune-le la fiert cu 1 litru de lapte de capră. Odată răcit, se amestecă cu miere după gust. Se administrează din două în două ore câte o lingură. Acestă terapie trebuie să dureze cel puţin trei zile.

Detoxifierea de nicotina

Şapte paşi pentru a face detoxifierea de nicotină mai usoară

O detoxifiere de nicotină durează, de obicei, câteva luni. Iată câteva sfaturi pentru ca detoxifierea să nu fie o povară:

  1. Zahărul, cafeaua şi alcoolul cresc dorinţa de a fuma, așadar încearcă să renunţi la ele.
  2. Caută o activitate care să te împiedice să te gandeşti la fumat. Sportul este cea mai bună şi la îndemână activitate, banii cheltuiţi pe ţigări vor fi suficienţi pentru un abonament la sală, iar vara corpul tău va arata fenomenal.
  3. Odihna face şi ea parte din programul de detoxifiere de nicotină.
  4. Bea multă apa, ceaiuri şi sucuri naturale.
  5. Mergi la bazin sau la masaj.
  6. Învată să respiri corect şi repetă în mod regulat acel tip de respirație.
  7. Bea mult lapte. Dieta cu lactate este una dintre cele mai eficiente metode de detoxifiere. Bea în fiecare zi câte un litru de lapte, un pahar la 2- 3 ore. Această dietă nu trebuie să dureze mai mult de 7 zile.

Detoxifierea prin înfometare

Înainte de a începe acestă detoxifiere este necesar un consult al medicului, deoarece există o serie de contraindicaţii:

  • Greutate scăzută
  • Imunitate scăzută
  • Inimă slabă
  • Aritmia cardiacă
  • Sindromul oboselii cronice
  • Tensiune arterială scazută
  • Sarcina
  • Alaptatul

Acestă detoxifiere, deşi este foarte eficientă, este recomandată doar în cazul în care toate celelalte încercări de detoxifiere de nicotină nu au funcţionat, iar organismul îţi permite.

  1. Cu 2- 3 zile înainte consumă numai legume şi fructe crude
  2. Cu o zi înaintea detoxifierii, bea ulei de ricin, iar seara, apelează la clismă.
  3. În toate cele 7 zile de detoxifiere trebuie să respecţi un program strict:
  • Înainte de micul dejun, bea o cească de ceai călduţ din măceşe.
  • În jurul orei 9, bea un pahar cu suc de fructe proaspete (diluază-l cu jumătate de pahar de apă).
  • 13.00 – un pahar cu suc proaspăt din roşii, ţelină şi morcovi.
  • 16.00 – o ceaşcă din ceai de tei.
  • 21.00 – clismă.

După acestă detoxifiere, treceţi la o alimentaţie alcalină alcătuită din fructe, carne oua, legume, fasole, brânză, smochine, morcovi, ţelină, migdale şi stafide.

loading...